Hoi hoi, Vorige week zag de gyn 2 eitjes achter elkaar zitten en die avond heb ik voor het eerst pregnyl gespoten. Dit was maandagavond, ik heb dus dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad. Nu las ik dat het 10 dagen in je lichaam blijft zitten. Vanaf wanneer testen jullie? En kan je van pregnyl zo beroerd worden? En uitslag (pukkels) krijgen? Groetjes
Geloof idd een dag of 10 maar nu voor het eerst gespoten en pas 4 dgn verder maar wel misselijk met vlagen. Verder valt het hier mee
Van pregnyl kun je je inderdaad niet lekker gaan voelen, je hebt toch een dosis zwangerschapshormonen in je lijf gekregen. En daar kan lichte misselijkheid bij horen, maar ook puisten inderdaad. De laatste ronde kreeg ik ze al op 7 dpo! Een normaal lichaam houdt je tijdens de wachtweken al voor de gek, dan denk je van alles te voelen. Maar met pregnyl kun je niets met zekerheid herleiden en dat kan je helemaal gek maken. Test niet te vroeg, want met pregnyl 5000 heb ik 14 dagen daarna nog steeds een licht streepje. Dus begin bijvoorbeeld te testen op 12 dpo als je echt niet kan wachten, maar spring geen gat in de lucht bij een licht streepje. Het beste is om op 14 dpo te testen. Als je zwanger bent dan is er dan een duidelijke streep te zien en een duidelijke streep komt 16 dagen na pregnyl 5000 niet meer van de pregnyl. Succes met wachten!
Bij mij zat het net als catmommy lang in mijn lijf ik had tot 12 dagen na pregnyl streepjes op de test en daarna helaas de rode duivels. Ik zit nu 5 dagen na pregnyl, dus ben weer benieuwd deze keer. Ik heb ook last van mijn borsten en misselijkheid van de pregnyl. Succes!
Bedankt allemaal. Ik wil niet te vroeg testen hoor, de gyn zei dat ik vanaf vorige week woensdag moest rekenen en dan 2 weken later kon testen als ik niet ongesteld wordt. Echt vervelend dat wachten, maar hopelijk wordt het beloond
Ik heb helemaal geen last gehad van de Pregnyl, dat verschilt per persoon. Bij ons ziekenhuis mag je pas 16 dagen na de behandeling testen, dus 18 dagen na Pregnyl. Als je het eerder doet, maak je je toch alleen maar druk of een positieve test evt van de Pregnyl is (ik had nu getest op 14 dagen na Pregnyl en was er ook bang voor). Gemiddeld is het na 10 dagen uit je lichaam, maar het kan ook 14 zijn...
Hoi ik test vanaf 7 dagen na pregnyl puur om te kijken hoe het daarna ontwikkeld(verdubbeld of niet) zo wist ik zeker of ik wel of niet zwanger was.