Hoofdpijn en koorts

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door happymama, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

Mn dochtertje ligt alweer te slapen ze klaagt van hoofdpijn en heeft koorts , een tijdje terug had ze dit ook al !
    Ik vraag me af of t normaal is dat kinderen hoofdpijn hebben .
    Als ze op mij lijkt zal ze nog heef wat hoofdpijn hebben ! Ik heb last van een hormonale hoofdpijn dus met m'n menstruatie dit houd dan een week aan .
    Vorige x was t ong anderhalve dag .
    Hoop wel dat ze morgen beter is want ze gaat met opa en oma mee naar de Efteling .....

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    mijn dochter had het vorige week ook een dag of 4, was een virusinfectie volgens de hap. Ikwas ook ongerust door de hoofdpijn, maar was neits ernstigs

3. happymama

Ze is net wakker nog wel verhoging , ze zei dat ze nog hoofdpijn had maar ze is nu even op en lijkt weer vrolijk. Ook heeft ze net even goed gegeten . Hopen dat ze morgen beter is ze kijkt al zolang uit naar de Efteling

4. happymama

ze heeft nog steeds koorts en ze zegt dat ze nog een beetje pijn heeft.zit te denken wat ik moet doen.gewoon naar de Efteling? denk als ik zeg dat ze niet kan gaan dat ze t heel erg vind en erg verdrietig is. ze gaat met opa en oma en hun andere klein kinderen.e wonen wel dichtbij dus als t echt niet zou gaan kan ik ze altijd gaan halen!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dan zou ik har paracetamol geven en gewoon laten gaan ..

en van de week eens ogentest aanvragen, Ik kreeg ook wel eens verhoging als ik erg moe was van het kijken. (ik heb sinds vijf weken een bril).
    sowieso is een ogentest dan geen slecht idee bij hoofdpijn.

6. happymama

had de dokter gebeld of hoofdpijn mogelijk is bij kinderen.ze zei ook dat t de spanning kon zijn voor de Efteling. dus ze gaat gewoon, lukt t niet dan haal ik ze op. maar ze was gewoon vrolijk! als t over 2 dagen niet over is moest ik bellen

7. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hoofdpijn van spanning kan idd zijn, maar koorts? Kon dat ook?
    Koorts kan ook weer hoofdpijn veroorzaken. Althans als ik koorts heb, krijg ik meestal ook hoofdpijn.
    Maar het kan ook zijn dat ze pijn heeft aan haar oren ipv hoofd. Peuters kunnen nog wel eens een andere plek aan geven dan waar ze daadwerkelijk pijn hebben.

Hoofdpijn is ook mogelijk bij kinderen. Mijn zoontje heeft regelmatig hoofdpijn (nog geen oorzaak van bekend)
    Er zijn zelfs ook kinderen met migraine.
    Beterschap!

Deel Deze Pagina