Hoi Hoi Even voorstellen. Ik ben Fleur en 23 jaar oud. Sinds afgelopen vrijdag weten we dat ik zwanger ben van een heel mooi wondertje het was nog wel niet helemaal gepland maar zou van het jaar toch stoppen met de pil nu hebben we alleen een babytje wat eerder. We waren wel heel erg geschrokken maar zo blij dat we samen hebben staan huilen. Vanmorgen maar snel naar de huisarts en die zei het gelijk al dat ik zwanger was toen hij mijn buik nog maar zag. Na wat voelen denkt hij dat ik 2 maanden zwanger ben maar ja gelukkig kunnen we aanstaande maandag al om een echo we zijn reuze benieuwd. We gaan het iedereen vertellen vandaag misschien vinden mensen het wel erg vroeg maar ik ben bang dat ik anders vandaag of morgen mijn mond voorbij praat haha. Heel veel liefs Fleur
We hebben een maandag al een ego even wat ziekenhuizen afgebeld en gekeken waar we het snelste terecht kunnen. Het moet ook wel snel want ik werk met erg veel agressie dus ben ook al mat zwangerschapsverlof haha
Van harte gefeliciteerd ... En als je denkt dat je je gaat verspreken is het inderdaad het beste dat je het meteen verteld... Heb net hetzelfde voorgehad... Veel succes!!!
pff dat is ook niks lijkt me 55 dagen overtijd. Hopelijk kom je er zelf snel achter ik zal voor je duimen. Veel liefs Fleur