Hmm na heel lang een naam in ons hoofd gehad te hebben waar ik toch niet echt aan kon wennen hebben we een andere naam gevonden die we erg leuk vinden alleen komen we niet uit de schrijfwijze .. Als je het uitspreekt is het gewoon Sen maar nu zei mijn vriend dat Senn misschien leuker is . t is maar 1 letter dus waar maak ik me druk om he hihi
Ik zou ook voor Senn gaan, hebben wij ook nog aan gedacht....Maar wij wilden toch graag twee lettergrepen.
Hmmm Senn "klopt" meer, maar over het algemeen ben ik altijd voor hoe simpeler hoe beter en dan zou het Sen zijn. Maareh... ben je niet bang dat iedereen het verkeerd verstaat en denkt dat-ie Sem heet? Met dubbel nn zou je zelfs Sem kunnen lezen. Of zie ik nu teveel beren op de weg?
ja je hebt er altijd mensen bij die t verkeerd lezen of uitspreken he Ik had Sem Sam en Sil ook op t lijstje staan maar die zijn net allemaal dit jaar al geboren in mijn directe omgeving , daarbij vond mijn vriend het niets haha maar Sen(n) vond ie wel weer leuk mannen haha Sen betekend trouwens boself haha is n japanse naam kwam ik later achter als ie dan ook zo lief is als n elfje ben ik gezegend hihi