Tv buiten

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Mijn man wilt dit zo graag. Onder de overkapping, zodat hij lekker in de tuin tv kan kijken.

Wie heeft dit ook? En heeft wellicht tips?
    Ik hoef er niet eens perse een kabel naar toe, als die smartfuncties heeft is het goed. Dan kunnen we ook gewoon streamen vanaf de telefoons of tablet.

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Hier hebben de buren er een buiten hangen aan beide kanten. Hier gaat hij er binnenkort ook 1 komen.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben er sinds kort ook een buiten hangen. We hebben 'm met van die haken aan de muur zitten, zodat we hem er nog wel makkelijk vanaf kunnen halen (in de winter of bij heel slecht weer bijvoorbeeld). Verder niet echt tips eigenlijk. We hebben gewoon een redelijk low-budget tv gekocht en streamen met de telefoon. Werkt perfect.

4. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Wij hebben er 1 maar staat niet altijd buiten
    We zijn nog beetje zoekende hoe we onze overkapping willen inrichten

dus voor nu hebben we een tv in de schuur staan die we bij gelegenheid buiten plaatsen. Maar meer dan f1 ek kijken we normaal niet buiten dus tja vast hoeft ook weer niet

5. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wij hebben er al jaren een buiten hangen onder de overkapping. Abbo op netflix en videoland:thumup: We zitten ook gewoon bijna altijd buiten in de zomer.
    Na de zomer zetten we hem wel weer binnen neet ivm vocht..

6. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.803
    1.619
    113
    Doen jullie dan allemaal koptelefoons op? Of wonen jullie zo afgelegen? Kan me zo voorstellen dat de buren hier niet gelukkig van worden.

masami, Olympia, jessy77 en 40 anderen vinden dit leuk.
  7. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier ook buiten onder de overkapping een smart-tv. Nog nooit klachten van de buren gehad als we een filmpje kijken. Overdag staat vaak spotify aan op de tv.
    Uiteraard staat het geluid niet op standje ‘de hele buurt kan meegenieten’

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Wij hebben ook 1 in de overkapping. Hangt er het hele jaar. In de zomer vaak aan de kant van de loungeset en in de winter aan de kant van de jacuzzi. Nooit binnen gehaald. Wij hebben er een ziggo kaart en internetkabel in.

9. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.603
    1.732
    113
    Wij wonen in een vrij grote stad, maar hebben toch een ruime tuin. Onze overkapping staat achterin de tuin, ver weg van de buren. Ik denk niet dat ze er last van hebben, maar het zijn ook makkelijke mensen. We wonen ook niet heel rustig ofzo, dat scheelt ook wel.

Wij hebben nu het kastje van kpn via zo'n draadloze ontvanger buiten. Die stond eerst boven, en buiten gebruikten we de chromecast om te streamen. Maar daar zit behoorlijke vertraging op en met het ek wilden wij niet de hele buurt horen juichen, terwijl wij een halve minuut later de goal pas zouden zien.
    Helaas viel er niet veel te juicheno_O
    De tv staat op een kast, zodat we hem ook kunnen verplaatsten. In de winter gaat de tv naar binnen.

10. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik ben misschien de enige, maar ik vind een tv buiten bizar. Als ik buiten zit geniet ik van de tuin, de geluiden van de vogels en de rust of van gezelschap.

Als ik tv wil kijken kan dat gewoon binnen. Het idee dat iedereen dan verplicht mee moet “genieten” van mijn serie of muziek vind ik asociaal.

Zara75, masami, Olympia en 59 anderen vinden dit leuk.
  11. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Zitten jullie dan buiten in je tuin een film te kijken??

Ik kan me er echt weinig bij voorstellen :roflmao:
    Zou het niet tof vinden als mijn buren dat zouden doen. (Tenzij met een koptelefoon)

Olympia, Suzy85, Liefje91 en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Vind ik ook. Vind het ook bijzonder dat het blijkbaar normaal is.

Liefje91, Vero0504, Vogelmeisje en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ben het met je eens. Maar ieder zn ding (zolang ik niet mee hoef te luisteren natuurlijk ;))

Saartje33 vindt dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Eens, ik heb er ook echt nog nooit van gehoord :D

15. Tipp

Tipp Actief lid

4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Ik vond het eerst ook raar, totdat hij er hing. Overdag staat hij niet aan, maar we vinden het heerlijk om op een zomeravond buiten een serie/film te kijken ipv daarvoor naar binnen te moeten.

16. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Precies dit.. Wij hebben wel buren die beide doen en soms is dat zo storend.. Aan 1 kant best harde muziek maar die gaat tegen de avond uit dus daar zeg ik maar niets van (moet kunnen en ik vind het al snel te hard). Alleen even rustig met een boek in de tuin zit er niet in. Verderop (geen idee welk huis) regelmatig geluid van tv/tablet en dan rustig tot een uur of 12-1 snachts. Dus dan raam dicht en oordoppen in. Ik weet helaas niet wel huis het is, want dan zou ik wel vragen of ze dan met koptelefoon/binnen willen doen zo laat.
    Maar ik neem ook even aan dat de meeste met tv/muziek hem niet zo laat nog aan hebben (of zachtjes).

17. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Nee je bent niet de enige. Ben echt verbaasd dat zoveel mensen een tv hebben in de tuin. Ik ken echt helemaal niemand die dat heeft, moet er ook niet aan denken dat m'n buren er 1 zouden hebben.

18. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Wij hebben er ook eentje! Tv kijken is voor mij ontspanning.. ik hoef niet buiten van stilte en rust te genieten.. daar hou ik helemaal niet van..

Hij hangt alleen buiten in de zomermaanden, buren hebben er geen last van hoor..
    mijn buurman kijkt tv met de achterdeur open met dolby surround, en volume keihard.. hebben mensen in de straat meer last van :roflmao:
    Maar onze buren zijn onze beste vrienden, dus we kunnen veel van elkaar hebben..
    geluid staat gewoon normaal hoor, niet anders dan dat wij in de tuin de buren horen praten etc.

maar kijken weinig tv buiten momenteel.. met voetbal, formule 1 etc. kijken we graag buiten! afgelopen zondag heeft hij de hele dag aangestaan! Heerlijk!

wij streamen met chromecast! Werkt perfect, maar onze overkapping zit tegen het huis aan dus tv hangt dicht bij modem voor de wifi

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik spotte er laatst ook één bij iemand en ik vind het een bijzondere trend.
    Voor mij is buiten zitten echt even een momentje los van alle media en genieten van de rust, beestjes en een boek.

masami, Roanna, Luna86 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    helemaal met je eens, buiten zitten we lekker te praten, een boek te lezen. Hier is buiten geen tv. Heb daar ook helemaal geen behoefte aan. Als we tv willen kijken gaan we wel binnen zitten.

wij hebben overigens ook geen tv op de slaapkamer. Daarin zijn we denk ik ook een uitzondering:)

masami, Roanna, Gewooniemand en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina