Ik vind de naam leuk voor een jongen! Ken zelf ook 2 jongens die Senna heten, prima naam. Ken ook geen meisjes die Senna heten, wel een Senne en een Siënna.
Dooooon't! Nee sorry ik vind Senna echt héél erg een hondennaam Voor mij persoonlijk niet mooi voor een jongen, noch een meisje.
Ik heb een collega die Senna heet, een vrouw. Toen ze zich voor de eerste keer voorstelde dacht ik Huh? Dat is toch een jongensnaam? Ben er inmiddels wel aan gewend, maar vind het nog steeds leuker voor een jongen.
Ik vind het te zacht voor een jongen maar ik vind het eigenlijk ook geen leuke meisjesnaam. Nee gestemd dus. Voor een hond wel leuk inderdaad
Prima naam maar ik vind persoonlijk de klank te vrouwelijk om de naam aan een jongen te geven. Daarnaast zou ik me altijd afvragen of het om een jongen of een meisje gaat, dat vind ik jammer. En zoalsvaker genoemd is, ook ik ken een hond met de naam Senna.
Ik hou niet van unisex namen dus ik vind heg niks. Als ik niet wist dan het een unisex naam was en de zoon van Marco Borsato niet zo heet dan zou ik eerder een meisje verwachte vanwege Fenna en Jenna dat ook meisjesnamen zijn.
Ik las je topic titel en dacht ‘leuk!’ Maar ik dacht daarbij wel aan een meisje, dus voor een jongen ‘nee’ gestemd. Ik ken dan trouwens wel weer een Senn als jongen.
Kan prima voor een jongen, is ook eigenlijk een jongensnaam maar doordat het op een A eindigt wordt het in NL denk ik met meisjesnamen geassocieerd. Ik hou er wel van, net als Reza of Ezra, vind ik ook tof voor jongens.