ik vind het een jongensnaam aangezien ik mijn oudste zoon zo heb genoemd maar uiteindelijk is het in de praktijk een unisex naam! ik heb wel eens uitgezocht van herkomst hoe je deze naam moet interperteren... nu blijkt het in Italie een echte jongensnaam te zijn maar juist in arabische landen een meidennaam kortom kan voor beide! x Nina
ik vind het een onzijdige naam mijn zoon heet Sen , ken ook een Xenne maar eigenlijk geen jongens-senna's
Meisjes naam.. de jongens variant is sennah maaaaar ik ken zowel jongens als meisjes met de naam dus wat mij betreft unisex.
ik vond het eerst ook echt een meisjesnaam, totdat nu heel veel kleutertjes bij mij op school zo heten en dat zijn allemaal jongens!
En het kindje van mijn zus heet Senne, en dat is een meisje! Zij (en wij ook allemaal) dachten dat het echt een meisjesnaam was. Achteraf zegt mijn zus, als ik geweten had dat het een unisexnaam was had ik het niet gedaan, maar het is nu ook echt een Senne, haha! En ik vind zowel Senne als Senna, dan ook typische meisjesnamen. (denk ook maar aan Sanne, Fenna, Jenna, Lena...allemaal in de meidencategorie)