Vind ik nou ook! Mijn zoon heet Senna en we hadden ook Luca op het lijstje staan. Maar zo zijn er vast ook veel meisjes die Luca heten! (dan is de uitspraak waarschijnlijk Loeka)
ik baal echt als een stekker.... wij hebben dus nooit getwijfeld aan de naam Senna voor een jongen! Pas tijdens mijn zwangerschap kwam ik er ook inderdaad achter dat de naam voor meiden werd gebruikt en nu raak ik echt helemaal in dubio! Moet ik me nou iets aantrekken hiervan of niet......whaaaa! tips? groet Nina
Ik had ook nooit getwijfeld aan Senna voor een jongen. Had hem echt alleen 1 keer gehoord als jongensnaam. In de zwangerschap ook wel naar gezocht en achter gekomen dat hij ook voor meisje werd gebruikt. Toch leek hij niet vaker voor een meisje voor te komen. Maar goed, wij bleven de naam toch echt mooi en stoer vinden en hebben er dus toch voor gekozen. Nu heb ik inmiddels wel het idee dat hij vaker voor een meisje gebruikt wordt, maar daar trek ik me niets van aan hoor. Het is gewoon een unisex naam. In mijn omgeving vin diedereen het super leuk! Dus ik zou er gewoon bij blijven als ik jou was! O ja, voor zover ik weet is het ook officieel een Italiaanse jongensnaam!
Hey, Senna is een meisjesnaam al gebruiken sommigen het als jongens naam omdat hij komt van de verongelukte f1 piloot "Ayerton Senna"! Maar bij ons op de opvang hebben we een broer en een zus en die heten: jawel Ayerton en Senna! Gr