Senna

Discussion in 'Babynamen' started by tascha, Dec 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Senna, jongens of meisjes naam?

1. Jongen

2. Meisje

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

May 7, 2007
    5,956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Meer een jongensnaam vind ik

2. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    meee eens :)

3. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Senna wordt het geloof ik toch niet. We vinden het wel handig als we een naam hebben, waarbij mensen ook gelijk weten of het een jongen of een meisje is. Bedankt allemaal voor jullie reacties. Wij gaan nog even met de moeilijke taak verder om een andere naam te verzinnen.

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    jongen...(formule1 coureur:))

5. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

een meisjesnaam

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ik vind het een meiden naam , maar ik heb een neefje die ook zo heet!Ik zou het zelf voor een meisje doen, hoor je hier ook veel meer als jongen!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ken een jongen en een meisje die Senna heten
    Maar ik ga toch meer voor meisje ;)

En mijn hond heet ook zo (teef)

8. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hier heet onze ZOON ook Senna! Net als bij Olga kwamen wij na het bedenken van deze naam erachter dat er ook meisjes zo genoemd worden....!

Het is erg persoonlijk maar goed er zijn natuurlijk vele namen die unisex zijn! Denk eens aan robin, renee, hennie enz!

Ik weet wel dat het een Italiaanse jongensnaam is en het in arabische landen juist weer een meiden naam is! De middelste zoon van marco borsato heet inderdaad ook Senna!

Als je niet van unisex namen houdt moet je op zoek naar een andere naam..persoonlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik het een mooie naam vindt en mensen niet zo snel moeten oordelen het kan beide en als je dat aspect niet leuk vindt je op zoek moet naar iets anders!

veel succes!

Nina

9. Iza88

Iza88 Lid

Feb 3, 2009
    66
    0
    0
    Zeeland
    Deze naam hebben wij voor een meisje

10. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    1,759
    194
    63
    Ik vind het meer voor een meisje. Maar ik ken 2 meisjes die die naam hebben.

Maar het kan idd voor beiden. Ik zou eerder voor de namen Jenna, Fenna of Sienna gaan.

11. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

Aug 13, 2008
    147
    0
    0
    Ik ken een jongen Senna maar krijg het niet uit mijn mond en heb het altijd over haar/ ze.

Zijn opa vind het zelfs zo verschrikkelijk dat die hem bij de tweede naam noemt.

12. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Dat is ook sneu voor de ouders dan!

Wij hebben ook Senne (krijgen een zoon) die van mijn broer heet Sven, vinden jullie dat het teveel lijkt en ik dit kan maken>?

13. senna28

senna28 Lid

Feb 9, 2009
    18
    0
    0
    Ik ben zo gewend aan deze naam, dat ik er echt alleen een meisje bij voor kan stellen! ;)

14. Engelenmama

Jan 27, 2009
    7
    0
    0
    Ik heb Senna altijd een meisjesnaam gevonden en Senne/Senn een jongensnaam..

15. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Ga maar eens zoeken wat mensen vinden van Senne. Dan zul je zien dat dat ook voor beide geslachten gebruikt wordt.

Mijn zoon Senna heeft geen tweede naam, maar als dat wel zo was en iemand zou hem bij die naam noemen (zeker als het een opa of oma was) zou ik er echt kwaad om worden!

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

Dec 16, 2006
    3,613
    0
    0
    ik ken alleen een jongen die zo heet dus voor mij is het een jongesnaam. :)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Kan voor allebei, ik denk gelijk aan een meisje, al ken ik wel een jongen die zo heet. Verder is het een populaire hondennaam.

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Mijn man vond het een leuke jongensnaam. Zelf neig ik iets meer naar een meisjesnaam. Ik vind het wel leuk voor een jongen, maar ben een beetje bang dat het over 15 jaar echt als een meisjesnaam gezien wordt. Zo was het jaren geleden normaal om je jongen Anne of Sanne te noemen, en vind ik het nu best een beetje raar staan als een jongen Sanne heet. Dat wil ik mijn zoon dan weer niet aandoen, hoe leuk ik een naam ook vind.

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Wij hebben een meisjes-Senna, dus ik vind het vooral een meisjesnaam. maar hij kan ook wel voor een jongen. Hoewel ik persoonlijk Senne dan mooier vind.

Succes met beslissen... ben benieuwd! Laat je het hier dan weten?

20. Namedf

Namedf Lid

Dec 3, 2008
    80
    0
    0
    Zoals zonneschijn al zei.

Senna vind ik echt een meisjesnaam en Senne meer voor een jongen

Share This Page