Senna wordt het geloof ik toch niet. We vinden het wel handig als we een naam hebben, waarbij mensen ook gelijk weten of het een jongen of een meisje is. Bedankt allemaal voor jullie reacties. Wij gaan nog even met de moeilijke taak verder om een andere naam te verzinnen.
Ik vind het een meiden naam , maar ik heb een neefje die ook zo heet!Ik zou het zelf voor een meisje doen, hoor je hier ook veel meer als jongen!
Ik ken een jongen en een meisje die Senna heten Maar ik ga toch meer voor meisje En mijn hond heet ook zo (teef)
hier heet onze ZOON ook Senna! Net als bij Olga kwamen wij na het bedenken van deze naam erachter dat er ook meisjes zo genoemd worden....! Het is erg persoonlijk maar goed er zijn natuurlijk vele namen die unisex zijn! Denk eens aan robin, renee, hennie enz! Ik weet wel dat het een Italiaanse jongensnaam is en het in arabische landen juist weer een meiden naam is! De middelste zoon van marco borsato heet inderdaad ook Senna! Als je niet van unisex namen houdt moet je op zoek naar een andere naam..persoonlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik het een mooie naam vindt en mensen niet zo snel moeten oordelen het kan beide en als je dat aspect niet leuk vindt je op zoek moet naar iets anders! veel succes! Nina
Ik vind het meer voor een meisje. Maar ik ken 2 meisjes die die naam hebben. Maar het kan idd voor beiden. Ik zou eerder voor de namen Jenna, Fenna of Sienna gaan.
Ik ken een jongen Senna maar krijg het niet uit mijn mond en heb het altijd over haar/ ze. Zijn opa vind het zelfs zo verschrikkelijk dat die hem bij de tweede naam noemt.
Dat is ook sneu voor de ouders dan! Wij hebben ook Senne (krijgen een zoon) die van mijn broer heet Sven, vinden jullie dat het teveel lijkt en ik dit kan maken>?
Ga maar eens zoeken wat mensen vinden van Senne. Dan zul je zien dat dat ook voor beide geslachten gebruikt wordt. Mijn zoon Senna heeft geen tweede naam, maar als dat wel zo was en iemand zou hem bij die naam noemen (zeker als het een opa of oma was) zou ik er echt kwaad om worden!
Kan voor allebei, ik denk gelijk aan een meisje, al ken ik wel een jongen die zo heet. Verder is het een populaire hondennaam.
Mijn man vond het een leuke jongensnaam. Zelf neig ik iets meer naar een meisjesnaam. Ik vind het wel leuk voor een jongen, maar ben een beetje bang dat het over 15 jaar echt als een meisjesnaam gezien wordt. Zo was het jaren geleden normaal om je jongen Anne of Sanne te noemen, en vind ik het nu best een beetje raar staan als een jongen Sanne heet. Dat wil ik mijn zoon dan weer niet aandoen, hoe leuk ik een naam ook vind.
Wij hebben een meisjes-Senna, dus ik vind het vooral een meisjesnaam. maar hij kan ook wel voor een jongen. Hoewel ik persoonlijk Senne dan mooier vind. Succes met beslissen... ben benieuwd! Laat je het hier dan weten?