Vraagje!

Discussion in 'Zwangerschap' started by konijn999, Jul 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. konijn999

konijn999 Lid

Jul 16, 2008
    69
    0
    0
    Bediende
    Verrebroek, 0ost-Vlaanderen
    Hey meiden,

Even een vraagje. Heeft er iemand van jullie ook al eens negatief getest en dan toch zwanger blijken te zijn?

Ik weet niet wat ik voel, maar ik voel me helemaal anders.

Heeeellllluuuuup! :)

Groetjes

2. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Ja, bij mijn 1e zwangerschap.
    1 dag na mijn NOD getest (etos eigen merk test), was negatief.
    1 week later (clear blue test), duidelijk positief.
    Maar weet niet of het aan de test lag.

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ik heb het zelf nog nooit gehad.
    Maar mss ben je minder ver zwanger dan je denk.
    Anders over een aantal dagen nog een x een test doen.
    En merk moet volgens mij niet uit maken want ik gebruikte altijd de goedkoopste testen.

Met mijn 1ste zwangerschap heb ik 1 week overtijd getest en toen was die heel licht positief.

Heel veel sterkte met wachten

4. jessica1

jessica1 Niet meer actief

nee niet mee gemaakt maar voelde me ook zeker anders, wist gewoon dat ik zwanger was, 3 dagen voor nod getest met kruidvat eigenmerk en ja hoor test was meteen positief

5. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Mijn eerste test was negatief, 1 week later weer getest en toen was ik wel zwanger... Misschien te vroeg getest. Zal het over een paar dagen weer testen. Ik zie ook dat je over 1 dag kan testen.

6. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    ik testte (pas) 4 dagen na NOD positief. maar werd ook sommige rondes een paar dagen later toch ongi.
    ff afwachten dus nog. zit niets anders op..
    hoop dat je zwanger bent!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik testte pas na 2,5 week positief...
    Later stelden ze bij de echo vast dat ik 2,5 week later ben en voor hun was daarmee de kous af, maar dan zou ik m'n eisprong dus pas gehad hebben vlak na m'n NOD en toen had ik, behalve hogere temp al 2 weken na m'n eisprong (die ik dus ook getempt had), ook al een paar dagen ongipijn.
    In eerste instantie dacht ik ook gewoon dat ik ongesteld zou worden, maar toen die pijn na 2 dagen er nog was en ik niet ongesteld was, en m'n temp ook maar niet zakte, wist ik wel dat ik zwanger was....
    Dus ja, het kan... je doet er alleen niets aan dan afwachten totdat je ofwel een positieve test krijgt, ofwel toch ongesteld wordt...

8. konijn999

konijn999 Lid

Jul 16, 2008
    69
    0
    0
    Bediende
    Verrebroek, 0ost-Vlaanderen

Hey Rozemarijke,

Ja, het kan wat jij zegt hoor. Bij men dochter was ik al 6 weken ver voor ik eindelijk een positieve test kreeg. En ik had er toen al 6 gedaan.
    Nu heb ik wel wat ongi pijn, maar men tepels doen ook ongelooflijk pijn, terwijl ik hier anders nooit last van heb.
    Morgen ga ik nog een testje proberen, al denk ik niet dat die ene dag verschil gaat maken, maar toch ga ik voor alle zekerheid ochtendurine gebruiken.
    Bedankt voor je reactie.

Groetjes

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik testte pas een week na mijn nod positief...
    had totaal niet het idee dat ik zwanger was, dacht meer dat het van de stress was van de bruiloft die we 1 dag voor mijn nod hadden ;)

10. pippilotte

pippilotte Actief lid

Hoi,
    Bij mijn eerste zwangerschap testte ik al positief voordat ik überhaupt over het stickje had geplast....!
    Nu had ik nergens last, behalve dat ik niet ongi werd. toch maar even testen... helemaal nix.
    Ongi bleef uit, mijn borsten gingen pijn doen en misselijk tot aan spugen toe.
    5 testen verder, toch maar even langs de gyn.
    Bloedtestje en ja hoor... gefeliciteerd u bent zwanger.
    Had een erg laag Hcg gehalte (30!), maar dat is nu binnen een week gestegen naar 900!

11. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    jup ik hier, test van dokter was negatief, kreeg dat op werk te horen. goed over de zeik, paar dagen later de goedkoopste test van de drogist hardstikke positief!
    gewoon nog n x proberen hoor, ik wist ook zo zeker dat ik zwanger was. (achteraf al symptomen voordat het daadwerkelijk verwekt was, dus of mijn lichaam helderziend was ofzo?)

Share This Page