sensation black

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey hey dat begrijp ik goed hoor.het is en zijn ex en dan ook zijn telefoon leeg.dat stapeld zich op hij is wel zo eerlijk gezegt dat hij daar is blijven slapen.ik neem aan dat er verder niets gebeurd is.

2. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

wow ik lees dit en ik denk meteen foute boel. maar goed ik ken jouw vriend niet. was hij nog goede vrienden met zijn ex?
    ik vind het wel erg dat hij na zo'n feest niet naar jou komt zonder het te laten weten, erger nog hij blijft ergens anders slapen, en wel bij zijn ex. nou sorry hoor maar daar had die van mij echt niet mee moeten aankomen.

3. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

trouwens hij had toch ook met iemand anders zn telefoon ff naar jou kunnen bellen hoe of wat?

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    had ie bij mij ook niet moeten aankomen, helemaal belazerd zeg, wle daar slapen maar niet naar huis kunnen komen? Sodemieter toch ff lekker gauw op.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Jeetje meis dat is absoluut niet het antwoord waar je op zat te wachten natuurlijk! Wel fijn dat alles oke is. Ik snap dat je geirriteerd bent dat zou ik ook zijn. Ik zou er met hem over praten het is in iedergeval wel goed dat hij eerlijk is geweest hoef je het niet achteraf te horen!

6. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Ik had dit ook niet gepikt, gewoon smoesjes van hem zoals ik het lees.

xKim

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Als dit mijn vriend was, kon hij gelijk zijn koffer pakken!

Jij bent zwanger van hem en hij gaat doodleuk bij zijn ex slapen? En dan ook nog doen dat jij dat wel goed zou vinden? Telefoon uit? jaja, hij kon toch ook ff een andere nemen? :^o Weet natuurlijk niet hoe open jullie relatie is en wat kan en mag bij jullie. Maar ik vind dit niet normaal...

Hij is nou niet bepaald verantwoordelijk bezig...(maar dat is mijn mening hoor.. :-#

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje, dit is echt niet normaal.

Zaanstad is niet zo heel ver van de arena, als jullie nou in Groningen woonden.....maar dan zou het nog geen excus zijn om bij zijn ex te gaan slapen.
    En haar telefoon was zeker ook leeg.....ppfff

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Tjeetje..
    Ik krijg een heel raar gevoel van binnen...

Nu ben ik wel jaloers aangelegd om eerlijk te zeggen... maar vind dit echt niet kunnen....
    en idd hij had toch eerder kunnen bellen, desnoods met een ander telefoonnummer....
    Midden in de nacht kan ik me voorstellen dat ie niet belt, maar een smsje anders....?

Mijn vent is vorige zwangerschap 1x om 6 uur 's-ochtends thuis gekomen.... na een voetbaltraining op donderdag.... (!)
    Nou ik had hem mooi buitengesloten en hij heeft een uur aan de deur staan janken of hij er naar binnen mocht......

ik vind het niet kunnen zulk gedrag, zeker niet omdat jij ook al zo "lief"was om het vertrouwen in hem te hebben om hem alleen daar naar toe te laten gaan..... en dan krijg je dit.....

Hoop dat alles echt goed uitgesproken wordt... veel sterkte,

xxmona

10. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou jee zeg net als wat hier boven staat hij had ookwel even kunnen bellen al was het met iemand anders zijn tel .
    Ik zou het ook niet pikken en dat zou ie voelen ook

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou voor een volgende keer gewoon afspreken hoe laat hij thuis is, want hij is wel een lekkere zeg!
    Tot half 3 gewoon niks van zich laten horen, terwijl jij zwanger thuis zit. Waar heeft die vent z'n hersens zitten?
    En dat van die telefoon, lijkt me eerder een smoes. Als hij dus niet kon bellen vanaf z'n ex, zal er wel e.e.a. gebeurd zijn: als het onschuldig logeren was geweest, zou hij haar telefoon wel even gebruikt hebben...
    Wat een eikel, moest mijn mannetje niet flikken! (En dan ben ik toch echt bijzonder weinig jaloers aangelegd!

12. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Nou hoeft niet perse iets gebeurd te zijn...
    Hij kan ook "bang"geweest zijn om te zeggen dat ie daar zat..... omdat hij eigenlijk al wist dat het FOUT was..... en dan de makkelijke weg van "niet bellen"kiest...

Mannengedachten werken toch iets anders wat dat betreft, heb ik gemerkt, vaak moet je er alles uittrekken.... en dan is de waarheid vaak veel minder erg, dan het verzwijgen opzich..... (mijn mening)...

Ik zou het hem idd wel goed laten voelen..... maarja ik kan wat dat betreft ook echt een bitch zijn.....!

13. BoBam

BoBam Niet meer actief

woh dan was ik ook echt wel woest geweest!
    dan mocht hij daar van mij blijven!

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Zo die zou gezellig zijn koffers kunnen pakken en terug naar zijn mammie gaan (of zijn ex of het leger des heils!) Ik vind het zowieso raar dat je bij je ex blijft slapen maar dit ook nog eens doen zonder thuis ook maar iets te laten horen (ok, zijn telefoon was leeg maar die van die andere 50.000 bezoekers niet dus hij had vast een foon kunnen lenen) En het is misschien wel handig dat ie gewoon bereikbaar is nu jij zwanger bent.
    Sterkte ermee meid!

15. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Ik ben het helemaal met de meiden eens. had mijn vent ook niet hoeven doen.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha ja die van mij ook ;) (maar gelukkig laat mijn man mij nooit alleen zeker nu niet het is zo'n schatje!)

17. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    nee ben ook woest ...mr hij is gelukkig altijd eerlijk en hij weet duidelijk dat ik ht er zeker niet mee eens ben en hij kan nu aleen nog mr poeslief doen...vindt t gewo0n niet klopppen ja hij was nr de klote..en wou niet verder rijde..ja uhh...naja ik overleef t wel Dnk ik..

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hij mag heeeeel blij zijn dat jij zijn vriendin/vrouw bent! Bij vele was hij er zo niet mee weg gekomen.

complimenten voor jou :)

19. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Maar denk je dat hij vreemd is gegaan met zijn ex of geloof je dat er niets is gebeurt? Ik las je berichtje namelijk gisteravond al, maar ik was er echt een beetje van ondersteboven dat ik niet meteen kon reageren. Had het er later met mijn vriend over en die vond het ook echt niet normaal. Hij zei: je laat je zwangere vriendin (al was je niet zwanger dan nog niet, maar dit maakt het wel een graad erger!) toch niet zo in de stress zitten? Echt niet dat hij daar ging slapen omdat hij moe was! Wat een smeerlap! En dat terwijl jullie een KIND krijgen, hoe durft hij?! Hij heeft geluk dat hij mijn vent niet is, want dan had hij toch echt als een bloedend hoopje op straat gelegen met zijn koffers erbovenop!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    =D>

Deel Deze Pagina