Inderdaad een wazige opmerking.. want als het goed is ruikt die onderbroek nou ook niet bepaald frisjes als die m voor dat feest heeft aangedaan, vervolgens helemaal los is gegaan op dat feest, daarna is gaan slapen, wakker geworden en weer dat ding aangetrokken (neem aan dat die niet standaard schoon ondergoed bij heeft)
Meid, als je gevoel zegt dat hij niets heeft gedaan moet je zeker achter je gevoel aan! Ik vind het wel heel knap hoe je hiermee omgaat en dat je - naar wat ik zo lees - ook helemaal niet achterdochtig bent en hem dus eigenlijk blindelings vertrouwd! Ik hoop oprecht dat je gevoel goed zit! En hij mag idd in zijn handjes knijpen met een vrouw als jouw! Want bij mij had ie er niet zo makkelijk mee afgeweest! (maar goed, ik kan ook zo lekker hysterisch doen! )
Nou denk dat ze zich enorm tegen aan het spreken is, met dat ze hem wel gelooft... als dat echt zo was geweest dan had ze ook niet aan zijn onderbroek staan ruiken.... dus het vertrouwen is onbewust al weg.... en logisch..maar hoop dat je gevoel je niet voor de gek houd meid!
Hahaha ja... naja het is inderdaad wel positief dat je hem vertrouwd, maarja in hoeverre je dat kan? En in hoeverre het ook WAAR is wat je zegt... ik zou nou ook niet voor de lol aan mijn man zijn onderbroek gaan staan ruiken
haha nee zou niet in me opkomen... maar als het dan zover zou zyn, dan zou het ook einde verhaal zyn.. maar goed.. gelukkig delen we allemaal een andere mening
Channa, ik hoop voor jou en je baby dat je kerel nu eens echt wakker wordt en jou het respect geeft waar je als moeder van zijn kind recht op hebt, maar als ik zo over jullie relatie in andere topics lees, dan heb ik daar echt een heel, heel hard hoofd in.
dames dames hahahaha/..over de onderbroek was een grapje dnk je nou egt da ik aan zn onderbroek heb staan ruiken...maar laten we dit onderwerp sluiten hij weet dat ie goed fout zat en t gebeurd niet nog is zo wel dan is ie me kwijt en dat heb ie ook wel door...maar bedankt voor jullie oprecht soms niet echt aardige opmerkingen...