Wij krijgen met Kerst 2 extra eters, en aangezien ons gammele, vierkante gourmetstel toch bijna aan vervanging toe is, wilde ik een grotere bakplaat aanschaffen. We hebben een eettafel van 220X110 cm., dus ik was eigenlijk op zoek naar zo'n gourmet- c.q. bakplaat/tafelgrill (of hoe je het ook noemt) met een lengte van 100 cm. Ik heb ze ergens in een foldertje gezien, maar weet niet meer waar. Wie kan me op weg helpen???
ik heb wel 1 gezien die je inelkaar kan doen en uit kan klappen, volgens mij bij elke winkel waar ze wel wat verkopen wat met bakken en koken te maken heeft
Je ziet ze nu wel heel veel in de folders. Van de week bij Albert Heijn zag ik er een voor 18.99 geloof ik, nadeel is wel dat je dan geen pannetjes meer hebt. Geloof dat ik in de folder van komende week bij de Blokker ook een langwerpige gezien heb en evt. bij de kijkshop hebben ze ook wel wat, kun je ook je freebees nog gebruiken. Kijkshop.nl - Tefal Gourmetset RE5200 Kijkshop.nl - Tefal Grillplaat TG3908
Deze is helaas maar 70 cm. lang... die had ik zelf ook al gezien; ik ben echt op zoek naar eentje van 100 cm....