Het bewijs dat ik een échte dikzak ben geworden is nu wel geleverd Ben door m'n bed gezakt, een hele stevige boxpring nog wel...zit een hele deuk in. Dat ligt dus echt niet lekker meer nu he Moest het ff kwijt, vind het ZWAAR K*T!
ach meissie toch ! ik weet het zeker zo gek is het echt niet ik heb je foto hier wel eens zien staan ! ha ha oh wat shit voor je zeg .. kan me voorstellen dat de gedachte ff door je hoofd gaat maar dat zijn de hormonen hoor ! snel iemand bellen die het kan fixen voor je en dan lig jij vanaaf weer gewoon in je bedje !
*proest* ja sorry, moest ff lachen toen ik t las.. maar t is idd ook erg vervelend.. Geen iemand met 2 rechterhanden in de buurt? of is ie echt echt kapot?
Ja begrijp dat het grappig overkomt, maar het is zoooo vervelend. M'n pa is er nu naar aan 't kijken, hopelijk kan hij het fixen
Oei das balen! En zo goedkoop zijn die bedden nou ook weer niet! Zijn net weer van die dingen die je weer even fijn op kosten jagen! Hoop dat je vader er wat mee kan!
och, je hebt je bed vast erg goed gebruikt Nee flauw, maar echt balen hoor. Ik hoop dat het goed gemaakt kan worden en anders beter nu dan tijdens de bevalling. Ik moest verhuizen van de vk tijdens mijn bevalling naar het bed van mijn dochter, maar een paar dagen later ging die van mij ook naar beneden. Had er toch niet aan moeten denken dat dat gebeurt was tijdens de bevalling zeg... En anders succes met shoppen voor een nieuw bed, want je moet wel goed liggen nu. Groetjes, Lidwina