heb het net via ebay besteld het is hier namelijk niet te koop, en dankzij de ts kwam ik er dus pas achter dat dit bestond mmmmmmmm verheug me er nu al op!
Joeeeehoeeeee, hier ook een winnaar! Ben benieuwd! Morgen wel gelijk een startpakket halen, want ik vrees dat het proefpakket alleen twee cupjes in een envelopje is, dus ach......goede commercie zo! Haha... Lekkerrrr..... Had de café choco van Senseo al geprobeerd, maar dat is het toch niet helemaal, we zeiden daarom gister nog, goh, Chocomel zou zoiets moeten maken, hahaha.... De Vomar, hm, zit ook niet hier.....hopelijk loopt de Drik van de Broek nu eens geen 3 maanden achter...
pfft ik koop het wel gewoon, die cupjes gaan veelste snel maar hem.... ik ga het dus zeker wel uitproberen...mmmm
whaaa in 1x goed... (puur geluk hoor!) Ben wel benieuwt wat je nu krijgt.. zou wel fijn zijn als je de padhouder erbij krijgt!
Toevallig dat mijn tante er vandaag over begon, ze had die senseo chocolade bij de Sligro gekocht en moest echt overheerlijk zijn!
Haha, sjee zeg dat gaat inderdaad veeeel te snel.... Ik kijk morgen maar eens bij de C1000... lijkt me inderdaad ook erg lekker!
ik zo blij als een klein kind , jammie lekker chocomel uit de senseo ........ past ie niet in mijn senseo :evil
ik denk dat ik zo'n ding cadeau ga doen bij de eerste de beste verjaardag! tis soms al best warme-chocomel-weer!
wij hebben die allernieuwste senseo met de watermeter display zeg maar er past geen 1 extra op deze senseo .... ook niet dat thee ding ......
, ik heb er ook 1 gewonnen. Helaas heb ik er gisteren net 1 gekocht. Ik win nooit wat, mss toch maar eens mee doen met een loterij Liefs, mussie
super de super lekker! ik heb hem ook gehaald die van nutricia het is net de echte choco. mmm..... laat het koude weer maar komen
ik heb het 3 x geprobeerd maar het lukt me echt niet gaat veel en veel te snel. we waren met ze 4ren het cupje aan het volgen we dachte alle 4 de rechtse maar nee we hadden het alle 4 fout?