ik vind het eigenlijk maar een waterig goedje als ik eerlijk ben.... Ik hou echt van romige chocomel, niet van dat waterige !
Bij welke winkels hebben jullie het dan gekocht? Ik ben er al 2 x speciaal voor naar de supermarkt geweest, maar ze zijn er niet. Ik baal er behoorlijk van. Want ik heb zo'n zin in choco.
Rij je speciaal naar Baarle-Nassau, hebben ze overal alleen nog de houder zelf,maar geen cups! En hier in België hebben ze nog niet eens die speciale theepadhouders grrrrrrrrr.... ( en die waren dan ook uitverkocht in de C1000 én de Super de Boer!)
maar ze hebben in belgie wel de expressopadhouder ! en hier niet ! ik kan helemaal geen padhouders kopen omdat er geen 1 op mijn apparaat past .... heb het nieuwste model senseo .... L.sybje
Hier bij de c1000 hadden ze super veel! En bij me ouders weer niet dus het ligt gewoon echt aan de winkel!
ik ben hier bij de jumbo geweest (kleintje) en zag ze niet liggen. ik vroeg erom en ze keek me net aan of ik gek geworden was haha. nou ja ga morgen wel kijken bij de ah
Ik heb hem gisteren bij de Deen gekocht en gisteravond meteen uitgeprobeerd, mjammie mjammie was echt lekker !
cupje cupje is niet te doen! Ga ook maar naar de supermarkt. heb die cafee choco geprobeerd en vond dat echt net water met een smaakje, hoop dat deze choco beter is! Lekkerrrrr met veel slagroom!
Ik heb net trouwens ook dat spelletje gedaan, maar mijn laptop sloeg op hol dus heb het spelletje niet kunnen afmaken.... Maar maakt toch niet uit, want ik heb hem toch al gekocht hahahahaha.
de navul van chocomel laat nog even op zich wachten is hier nog niet leverbaar maar wel de houder met de chocomel...