Heb het zelf ook ondervonden.... Vind het best wel lekker, jammer dat het duur is, Helaas hier alleen nog maar het startis pakket....
ff offtopic Jemig pooh69 wat ga jij hard met je zwangerschap of ben ik nou gek Staat nu nog zo goed in me geheugen dat je net pas zwanger was pfff
Ik vind het eerlijk gezegt een beetje tegenvallen... Niet super heet, klein koppie, en niet goedkoop. XX
Kan ook eigenlijk niet anders dat het waterig smaakt. Ik maak me warme choco altijd lekker met melk en slagroom. Ik doe er nu ook slagroom op, anders is het helemaal niet te drinken Chocolademelk gemaakt van water, nee, geef mij toch maar met melk. Maar voor de ff snel, is het wel te doen En het statiegeld laat ik toch altijd staan, bah, dat laatste slokje is zoooooooooo niet lekker Liefs, mussie
Vindt het niet waterig... bij mij op het werk, die is echt waterig. Daarbij vergeleken is dit een feest .
Toch vraag ik me af wat nu ineens de hype is .... Als je die pads gebruikt dan moet je, daarna de senseo ook weer aanzetten om te spoelen dus je bent 2x zo lang bezig, bovendien kun je in de zelfde tijd die je nodig hebt voor de senseo chocomel, een beker met echte chocomel in de magnetron zetten en opwarmen Maar ja zo heeft ieder zijn smaak natuurlijk
Net gehaald, hmmzz waterig..... vind het niks... doe mij maar lekker met melk en cacao in het pannetje klaar maken..
tsja echte chocomel maak je toch echt met melk en als je light wil ofzo dan neem je d elight versie zonder suiker en die warm je op Alles beter dan met water *bah*
ik heb hem gister gehad van mijn zusjes (in een snoeppakket voor me verjaardag) en moet eerlijk zeggen het valt tegen. smaakt gewoon alsof ik koude chocomel in me magnetron heb opgewarmt