Ik gebruik normaal poeder van Nestlé, smaakt ook goed. Maar koud neem ik meestal gewoon het pak Chocomel Light
Ik vond hem ook te waterig, maar ja... smaken verschillen. Ik blijf toch maar bij de echte chocomel en dan opwarmen in de magnetron. Groetjes Vera
He he, eindelijk iemand die hetzelfde denkt als ik! Begon al aan mezelf te twijfelen omdat iedereen zo enthousiast is! Ik heb het starterspakketje vanavond gekocht bij de AH, maar vind het idd ook maar waterig, heb er niet echt van "genoten"zeg maar.
nou wij hebben dus weer zo'n type 4 dat is een nieuw type senseo, principe is hetzelfde alleen de uitvoering van het apparaat niet, is net wat anders wat luxer! ik heb dus alweer met mijn domme hoofd een startersset en cups gekocht en natuurlijk pastten ze niet nu maar wachten tot er ook voor type 4 een mogelijkheid is :x
oooh ik lees trouwens waterige reacties, is niet eens de moeite waard dan want ik moet een volle romige chocomel hebben HMMM trouwens ik weet niet hoe jullie de chocomel maken maar om hem extra romig te maken doe ik het chocoladepoeder met koffiemelk aanmaken ipv koud water voor ik er heet water bij voeg...HEERLIJK ROMIG! en jullie?