senseo latte duo of latte select

Discussion in 'De lounge' started by dreames, Dec 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Hey dames,

Wij hebben een Dolce Gusto, maar aangezien die koffie zo duur is (5 euro voor 8 a 16 kopjes) wil ik er graag ook een senseo bij. Nu wil ik graag een senseo waar ik ook cappuccino, café au lait en latte machiatto en zo mee kan maken.

Hebben jullie ervaring met een van deze twee senseo's en zo ja, welke zouden jullie aanraden/afraden en waarom.

Groetjes,

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Wij hebben de Latte Select en zijn er behalve het feit dat we per 1 kopje moeten zetten tevreden. Normaal kan je ook 2 normale koppen tegelijkertijd zetten maar dit was al snel stuk. Dat hadden we trouwens ook bij de voorgaande normale Senseo apparaten.

Wat we van deze fijn vinden is dat we keuze hebben, een Cappuccino of Latte of Macchiato zijn zo gemaakt. In de ochtend wil ik gewone koffie en dit kan allemaal. Het element is makkelijk uit te halen en schoon te maken, ook kan je na het zetten een soort stoom voor de schoonmaak er door heen laten gaan, waarna het schoonmaken nog makkelijker is.

3. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

Aug 22, 2014
    1,297
    75
    48
    Ik zou voor beide niet gaan.
    smaakt nergens na, we hadden de latto select. Was zo snel kapot.
    opschruime ging op het laats ook heel moeizaam.

Nu hebbe wij een koffiebonen machine met melkopschuimer.

4. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Die hebben wij gehad voor de dolce gusto maar die koffie vind ik dus niet zo lekker.

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Eigenlijk dit.

Ik wil nooit meer terug naar senseo sinds we een koffiemachine hebben voor koffiebonen.

6. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Welke koffie heb je gehad?
    je hebt namelijk zo veel soorten koffie die ook anders smaken. Er is ook een groot verschil tussen arabica en robustakoffiebonen. Vaak heb je een mengsel ertussen.

7. Bloembie

Bloembie Bekend lid

Sep 12, 2011
    621
    0
    16
    Wij hebben de Latte Duo en zijn er heel erg tevreden over.

8. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Ik heb de latte select en vind het met de echte senseo pads prima te drinken. Ik drink altijd de latte machiatto:)

9. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Wij hebben destijds veel verschillende soorten bonen gehad. Iedereen vond de koffie heerlijk behalve ik. Denk dat ik gewoon een beetje raar ben haha.

Bedankt voor de reacties!

Share This Page