Ik zou graag een abbo nemen op een site als Netflix, maar dan voor e-books. Ik weet dat ze er zijn, maar voor zover ik begrijp kun je deze boeken dan niet op je e-reader toevoegen? Dus kun je de boeken alleen lezen op je tablet of zoals die site van Bruna, op een door hun ontwikkelde e-reader... Ik wil graag de boeken op mijn Sony kunnen zetten... Bestaat zo'n dienst? Bieb heb ik al gekeken, maar hun aanbod is zò sumier...
Ik lees even mee. Ben een tijdje lid geweest van bliyoo, maar weigerde inderdaad ook een ereader speciaal van bruna aan te schaffen. En inderdaad de bieb is 3 x niks qua aanbod..
Ik lees ook even mee. Wisten jullie trouwens dat je ebooks bij de bieb met elk abonnement kan lenen? Ik lees nu ebooks met het gratis abonnement van mijn dochter. Ik heb het nagevraagd, maar het mag gewoon. Aanbod is inderdaad wat beperkt, maar heb nu een aantal thrillers op m'n Sony ereader gezet.
Ik heb een bliyoo abonnement met de Icarus e-reader gekocht bij bol.com. Dat is dezelfde e-reader als die de Bruna verkoopt voor bliyoo. Het is echt een rotding. Hele slechte recensies en de reader loopt continue vast. Ik ga hem dus terug sturen. Mocht iemand toch overwegen om deze te kopen, kan ik het vooral heel erg hard afraden! Ik lees dus even mee, want ik vind bliyoo ideaal, maar lezen op een iPad vind ik erg vervelend.
Heb je een voorbeeld van een maand met wat voor boeken je krijgt? En deze zijn te lezen op de ereader?
Ik heb dus de Kindle. En lees via de Amazon webshop. Echt een abbonement heb je niet. Wel iedere maand 'Kindle deals' dat ze voor de helft van de prijs zijn. Nieuwe titels kosten wel wat maar veel wat oudere titels zijn er al rond de 3 euro en ook beel gratis boeken. Ik download soms ook gratis boeken uit de iTunes store en die kan ik dan mailen naar m'n Kindle. En dan word het omgezet en kan ik ze daarop lezen.