Senseo Latte (melk) wie heeft hem?

Discussie in 'De lounge' gestart door daanquinty, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil voor zo'n Lattissima Nespresso apparaat gaan, hebben een normale nespresso nu.. maar ik ben dol op latte machiato. deze maakt zichzelf schoon, veel handiger :D

2. Ik heb die latte select ooit eens aan mijn ouders kado gedaan, maar ze gebruiken hem nooit omdat het dus te veel werk is het steeds door te spoelen :p Maar de koffie die hij maakt is wel lekker.

Zelf heb ik thuis gewoon zo'n melkopschuimertje van Ikea voor 2 euro. Beetje melk in de magnetron paar seconden, opschuimen en onder je senseo zetten en dan heb je ook een hele lekkere cappuccino of latte hoor :D

3. Ja dat kloppertje van de Ikea heb ik ook, en zet 'm ook onder de senseo :D alleen voor latte machiato werkt dat moeilijker vind ik

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik heb m ook, tis mn beste vriendje:D
    en dat werk van schoonmaken heb ik er voor over, denk dat je in de tijd dat je melkopschuimt met zo'n ikea dingetje, ook dat ding kan schoonmaken, ik doe t melkresevoir s avonds gewoon in delen in de afwasmachine, ideaal.

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    de meningen verschillen dus wel...

@desiree...dat apparaat zal ook wel meer kosten denk ik:):)

6. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Me moeder heeft hem en gebruikt hem elke dag.
    Ze zegt niet meer zonder te kunnen.
    Het schoonmaken valt erg mee hoor, maar dat is mijn mening.

7. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zus heeft ook de latte maar gebruikt de melkschuimoptie amper omdat het volgens haar een gedoe is met schoonmaken. maar zij heeft ook geen vaatwasser...

Weet je hoe je het beste schuim krijgt met een kloppertje? Je melk koud opkloppen en dan pas in de magnetron! Dan krijg je echte stevige belletjes en meer schuim!

Deel Deze Pagina