Op het glas van mijn ovendeurtje zitten een soort vetvlekken of spetters die ik er met geen mogelijkheid af gepoetst krijg. Volgens mij zitten ze er gewoon ingebrand. Ik heb van die keuken anti-vetspray gebruikt, weet ik hoelang in laten weken, maar er gebeurt niets. Iemand een goede tip om dit er nog af te krijgen of moet ik me er maar bij neerleggen dat het zo is?
Hee... nooit op gekomen om die vraag hier te stellen Ik heb er dus ook last van, kijk dus even mee naar de tips. Een glaskrabber is sowieso het proberen waard natuurlijk
Als eens geprobeerd met het sap van een citroen? Dat wil soms ook nog wel eens helpen In ieder geval in de magnetron werkt het wel als je bv een schaaltje water er in zet met een halve citroen en dan aanzetten, maar het pure sap schijnt ook goed te werken als poetsmiddel Succes
je hebt van HG oven/grillreiniger...die moet je een paar minuten in laten trekken en dan haal je het gemakkelijk weg...en anders een paar keer herhalen! bij onze oven werkt dit erg goed!