ik vind senseo niet lekker. wij hebben dolce gusto en die vind ik lekker, maar erg duur en veel afval
Ik heb mijn Senseo te koop staan omdat ik voor mijn verjaardag van vriendlief de Nespresso gekregen heb. (Echt het beste cadeau ooit gezien de gebroken nachten ). Vorige week in CenterParcs de dolce gusto getest. Bleh, echt niets. Groot Nespresso fan dus. Mocht je toch voor de Senseo kiezen, de mijne is te koop dus stuur gerust een berichtje.
Nespresso was te prijzig, maar laat er nou in het cadeaugidsje van de bon van het kerstpakket van manlief een Dolce Gusto staan vorig jaar. Gelijk die besteld, geen seconde spijt van gehad. Ik dronk daarvoor oplos cappuccino van Nescafe maar Dolce Gusto is ook qua "gewone" koffie vele malen beter dan senseo, niet te vergelijken eigenlijk. (Ik drink na uitgebreid soorten te hebben getest altijd Latte Macchiato of Cappuccino uit de Dolce Gusto, en mijn man drinkt altijd de "Grande Intenso") Ik wil ooit zeker nog graag een nespresso, maar nu zijn andere dingen financieel gezien even belangrijker. Senseo hebben we ook trouwens, voor als het bezoek dat wil, en de oudere kinderen drinken ook senseo zonder cafeïne in het weekend (vanaf 9 jaar mogen ze eens per week cafeïne vrije koffie drinken, en vanaf 10 of 11 jaar 2x per week)
Wij hebben de dolce gusto. Gebruiken hem eigenlijk niet vaak. Voornamelijk de ouderwetse koffiezetapparaat. Al drinkt mijn man op zijn tijd graag een latte macciato.
Nespresso....hebben altijd een senseo gehad en op vakantie een dolce gusto, maar de Nespresso heeft mijn voorkeur. Nu drink alleen ik 1/2 x per dag een kopje koffie, dus mag dat ook wel een goede zijn!
Ervaring met alle, maar ga toch echt voor het bonenapparaat. wij hebben de nespressobonen. Hema, kruitvat enzo geprobeerd maar nee, niet onze smaak. Dolce gusto vind ik ook lekker, maar dan alleen de choco-mokka variant. Soort chocomelk, dus geen echte koffie.
Ik heb dolce gusto en vind het heeeerlijk. De latte machiato dan. En late machiato caramel. Wat ik drink. Verder vind ik cappucinno niet te drinken van dolce gusto. Maarja ieder zn eigen smaak. Het liefst wil ik apparaat met verse koffie bonen. Met een melkopschuimer. Maar die zijn ook 1000 euro mij iets te duur.
Nespresso is goed, Dolce Gusto prima als goede tweede. Senseo is bagger en amper koffie te noemen. 😅
Zal zeker. Maar niet eens zozeer door het apparaat maar door de soort/kwaliteit van de bonen. Maar idd ander prijskaartje.....
Waar haal je die informatie vandaan? Is namelijk niet te vinden bij de ingredienten en lijkt me dus een enorm broodje-aap-verhaal....
Wij hebben al jaren een nespresso en wil nooit meer anders. Senseo vind ik nu echt slappe hap sinds ik nespresso gewend ben de echte cups zijn het lekkerste, heb ook de namaak maar dan wel van douwe egberts. Die zijn ook lekker, maar niet super lekker Senseo is inderdaad geen koffie, dat is slootwater, punt.
Senseo is niet mijn ding.. Wij hebben een dolce gusto.. bevalt prima! Ik vind het goede koffie (al maak ik alleen cappuccino & chococino)
Beneden een nespresso en op onze slaapkamer een dolce gusto, die gebruiken we eigenlijk niet voor de koffie maar meer voor de zoete meuk.
Ik vind dolce gusto heerlijk. Maar ben geen echte koffie/espresso liefhebber, dan kan je beter nespresso kiezen, maar als je zoals ik graag Latte of cappuccino drinkt is de dolce gusto heerlijk!
Bedankt voor de vele reacties. Ikzelf drink geen koffie, mijn man eigenlijk alleen in 't weekend. Ik denk dat de voorkeur nu uitgaat naar Nespresso, senseo vindt hij inderdaad niet echt lekker. Ik ga eens op zoek of hij ergens kan proeven. Bonen apparaat vind ik wat prijzig, dus dat slaan we even over. Dank jullie wel!