was weleens benieuwd of jullie dieren ook zo maf zijn om op gekke plekken te liggenof dat mijn hond gewoon maf is haha mijn hond ligt dus graag op de laptop of zodra vl opgestaan is om naar de keuken of iets te gaan gelijk op zn stoel te gaan liggen wat ze ook zo leuk vind is om in onze kranten bak te gaan liggen.. neemt ze der dekentje mee legt hem erin en weltrusten dus vertel haha
Onze hond zit graag aan tafel op een stoel haha. Hij mag dit alleen echt niet als we aan het eten zijn want dan moet jij in zijn mand. Verder maakt het hem niet zo heel veel uit. Al wil hij liggen dan ploft hij als het ware gewoon neer, maakt hem echt niet uit waar dat is. En soms wil hij nog op schoot (30kg). Of als het middagzonnentje in de woonkamer schijnt dan gaat hij daar lekker in het zonnetje liggen maar dan moet hij wel echt elke 15 min verplaatsen
Wij hebben een Jack Russel die standaard tussen onze benen wilt slapen. Nou is dat geen ramp voor mijn man, maar voor mij met de BI is het niet handig haha Blijkbaar trekt 1 van ons hem in onze slaap op bed, want iedere ochtend ligt hij er weer!
We hebben 3 honden. De een slaapt graag tussenin in bed. Eigenlijk het liefst onder de dekens. Helaas dat kan niet meer vanwege de baby. De ander het liefst voor de brandende houtkachel. De labrador wilde ooit op het toilet slapen. Maar op de stoel zitten aan tafel komt ook bij ons voor. Nu ik erover denk, waar niet.. Maar het liefst slaapt 1 hondje op een stapel kussens. Als een prins op de erwt zeg maar.
In de woezel&pip stoel van mijn zoontje. Ziet er grappig uit want als pup paste ze er prima in maar nu is ze gewoon veel te groot. Kont steekt dan recht omhoog.
Op de rand van het dak, op de vensterbank met koppie over de rand,in de wasmand met was, op het voeteneind van het bed onder de deken.
Onze katten liggen werkelijkwaar overal! Eetkamerstoelen, kasten, wasmanden, sporttassen, kartonnendoosjes waar de oude kranten in zitten, kinderwagen (mag niet), maxicosi (mag niet), box (mag niet), bank, vensterbank. Onze honden liggen overdag altijd op de bank, het liefst onder een dekentje. Savonds zitten ze in de bijkeuken en dan liggen ze in een stoffenbench IN een deken! Bij de deken is een naadje los gegaan en daar kruipt de kleinste steeds in.
Hond in de kattenmand, katten in de hondenmand. En de oude kat gaat op de verwarming liggen, dus tussen de verwarming en de vensterbank in.
Opzich niet zo vreemd, maar ze kunnen elkaar niet uitstaan! De middelste ligt normaal gesproken boven op onze kledingkast, de rechter heeft de neiging om in de schone of vuile wasmand te klimmen en de linker is een terrorist, die jaagt de andere 2 's nachts op! Zodra die andere 2 wakker zijn miauwt ze en gaat boven op de computerkamer op het toetsenbord liggen
De katten hebben een voorkeur voor de kartonnen doos zodra die er is of kleine mandjes. I dit alles niet voorhanden dan het liefst op het plekje waar baasje heeft gezeten. Of ver weg in een kledingkast gekropen het liefst zo hoog mogelijk als baasje per ongeluk de deur open laat staan. De wasbak is ook een favoriet van een van onze poezen.
Onze kat kruipt graag in n lege doos of als er n deurtje van kastje of het keukentje van dl openstaat gaat hij in de kast en 1 keukendeurtje kan hij zelf open maken en dan ligt hij tussen de pannen, hij mag dit niet en dat weet hij maar al te goed... De kat van mijn ouders ligt als de slaapkamerdeur open is onder het dekbed als ze de kans ervoor krijgt en anders op de verwarmingsketel op het zolder
Onze rode kater slaapt in de Nuna Leaf wipstoel die ooit van mijn dochter was. Zij heeft er maanden in gezeten en daarna nam de kater hem over. Dochter is nu 19 maand en de wipper staat nog in de kamer voor de kat. Onze poes ligt graag op mijn bed, het liefst bovenop schoon wasgoed. Ik zeg haar al 14 jaar dat dat niet mag....
Hier grote hond het liefst op schoot.. Alsof hij een schoot hondje is.. Of naast me op de bank tegen me aan...
Mijn kat ligt graag in de gootsteen en het kan hem ook niets schelen of daar kopjes of borden in staan, hij schuift zich daar tussen als het moet De reden? De gootsteen zit aan het keukenraam en zo kan hij heel verdekt (denkt hij) vogels bespieden. Als hij ze ziet hoor je (mrrrrrr klappertand, klappertand) vanuit de gootsteen Raar beest
Onze kat ligt ook echt overal. vensterbank, kartonnen doos als je net boodschappen hebt gehaald zit er al in voordat je de boodschappen eruit hebt. stoelen, op de computerkast, in de wasbak is ook favoriet, wasmand , op bed, in een klein kastje enz.. liefst in en op dingen die hij niet mag zoals op tafel, box, kinderwagen, wipstoel, kinderwagen enz..
Een van de katten ligt graag in de wastafel of onder een dekbed. De andere heeft niet echt rare plaatsen waar ze ligt.
Onze hond denkt dat ze een kat is haha Gaat vaak op de rugleuning vd bank liggen. En zit ook graag op een stoel, alles in de gaten houden.
Onze kat slaapt graag op de laptop lekker warm denk ik. En tegenwoordig ook in de maxicosi! Onze hond slaapt bij ons op bed onder de dekens!