Hoi hoi, Wij zijn pas geleden verhuisd naar ons nieuwbouwhuis. En zoals zovelen, denk ik, hebben wij ontzettend veel geld in het huis gestoken en nu moet de tuin nog gedaan worden. We hebben voor de tegels al een adres. Is een b keuze partij, maar ziet er eigenlijk gewoon goed uit. Nu willen we in een gedeelte van de tuin kunstgras. Hier zijn natuurlijk heel veel soorten in. En het moet er ook wel een beetje netjes uit zien en niet zo nep. Maar het liefst betalen we er niet de hoofdprijs voor. En daarnaast willen we graag mooie grote bloembakken neerzetten om de boel toch een beetje op te fleuren. Hebben jullie toevallig tips???
Wij hebben hier twee keer gehaald. Marktplaats.nl > Tapijt Laminaat Kunstgras Fabrieksverkoop Zaterdagmorgen - Huis en Inrichting - Stoffering | Vloerbedekking Naar volle tevredenheid. Prachtig kunstgras
ergens in Monster zijn er verschillende kwaliteiten kunstgras te koop. Wij hebben het overigens gekocht van een tuinbedrijf die failliet ging scheelde echt een hoop maar dan was het nog echt duur haha maar goed dan heb je wel wat !
Dankje! Is wel erg ver rijden voor ons, maar misschien kan ik wat staaltjes opvragen en dan gewoon bestellen.
Zal zo een googlen naar dat bedrijf in Monster. Hoewel het denk ik niet veel goedkoper kan als de site die ik net van Bosi333 kreeg.
Ja, bij de Action hebben ze misschien wel grote bloembakken, maar niet groot genoeg, denk ik. Ik wil echt van die hele hoge en grote...