Mijn telefoonabonnement verloopt vandaag, wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik kom er net achter dat mijn abonnement vandaag afloopt :oops: (hi) Ik heb geen idee wat er nu gebeurd. Kan ik morgen niet meer bellen? word het stilzwijgend verlengt? (kan daar niets over vinden in het contract) Ik wil eigenlijk overstappen op een andere provider dus ik hoop dat het niet te laat is.

2. sinada

sinada Niet meer actief

nee hoor je abbo loopt door tot je hem opzegt.
    Je kunt morgen of volgende week gewoon naar een andere overstappen dat is geen probleem

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Als het goed is wordt je contract nu stilzwijgend verlengt.
    Je kan je abbo nu alsnog opzeggen, met een opzegtermijn van 3 maanden.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dat dacht ik ook ;)

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja joh ze gaan je echt niet zomaar stopzetten je moet het idd 3 maanden van te voren opzeggen....
    dus je kan morgen gewoon nog bellen hoor.... of je moet het zelf al eens hebben opgezegd

6. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Gelukkig is het stilzwijgend verlengen aangepast. Er is nog wel een periode van opzeggen van max 3 maanden, maar met een jaar of 2 jaar verlengen mag niet meer. Bij sommige providers word het gewoon maandelijks verlengd zelf.

Bij welke provider zit je?

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hoi,

Bij alle providers wordt er zeg maar per dag verlengd.
    Je hebt een opzeg termijn van 3 maanden.
    Je wilty naar andere provider, ga naar een ONAFHANKELIJKE telefoonwinkel en laat je goed uitleggen wat de voordelen/nadelen zijn van de provider die je in je hoofd hebt.

Bij de meeste providers krijg je als je een nieuw toestel wil deze direct mee, kan ook zonder toestel als je toestel nog goed is, dan neem je een sim only.Je koopt bij een sim only zeg maar alleen de belminuten in . Dit is veel goedkoper als een normaal abonnement omdat je je toestel dus niet indirect hoeft te betalen.
    Schrijf voor je zelf op een papiertje wat je op je nieuwe toestel (als je die wil) wilt hebben, camera, merk, bleutooth, mp3 speler, klap, slide, rechtmodel enz.

Als je het in de winkel regelt zorgt je nieuwe provider ervoor dat je oude abonnemnt opgezegd wordt en dat je evt. je nummer kan behouden als je dit wil.

Meenemen naar de winkel. Geldige Legitimatie en een bankpas waar je ook de rek. maandelijks van afgeschreven wil hebben.
    Waarschijnlijkk moet je 0,01 cent pinnen i.v.m. controle lopende rekening , dit is een eis van de providers.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    en als je tevreden bent kan je abbo weer met 2 jaar verlengen of 1 jaar en een nieuwe telefoon aanschaffen . Krijg je dan meestal ook weer voor niks of een kleine vergoeding .

Deel Deze Pagina