Officieel kan ik pas maandag over een week testen, maar wil graag een gevoelige test kopen, waarmee je al 3 tot 4 dagen voor je NOD kunt testen. Weet iemand welke testen dit zijn?
als je maar NIET de predictor koopt meid! daar heb ik (en velen met mij) posi mee getest en helaas niet zwanger ik hoor dat de kv 2v5 erg gevoelig is, dus daar zou je een poging mee kunnen doen?? we gaan trouwens gelijk op ik heb de 22e mn eisprong gehad. wanneer wil je gaan testen??
Heb je ook Pregnyl gespoten om de eisprong op te wekken? Daardoor kun je namelijk vals-positief testen! Het duurt ongeveer 12 dagen voordat de Pregnyl uit je lichaam is. Dus als je 4 dagen voor je NOD test, heb je een streepje door de Pregnyl en zegt het niks over een zwangerschap. Ik zou wachten totdat je twee weken na de IUI zit, dan heb je een betrouwbare uitslag. Succes!
@Taliaa...De kv testen heb ik idd ook in huis. Maar ik dacht dat dat een ''normale'' test was. Ik wil eigenlijk volgende week zaterdag de eerste testpoging wagen. Wat grappig dat we gelijk op gaan. Succes met wachten!!!! Duurt altijd zo lang voor je gevoel, vind je niet? @Jippie...Ik heb Ovitrelle gespoten (gelijk iets als Pregnyl, maar volgens mij is Ovitrelle meer chemisch?) Wat ik begrepen heb, is dat Ovitrelle sneller uit het lichaam is, dan Pregnyl. Ik ga van te voren ook testen of het uit m'n lichaam is. Dan weet ik zeker dat ik bij een posi zw.test ook zwanger ben en dus niet hoef te twijfelen. maar je hebt idd wel gelijk!
@vlinderr, ik ga zaterdag ook testen, dan is mn NNOD. Ik heb nog de matcare gewone testen en ga de kv testen halen. die testen testen vanaf 25mmolHCG, dus gevoelig. en nooit een streepje gehad dus goede testen
Ovitrelle is ook hcg maar dan kunstmatig (Pregnyl is uit urine dus natuurlijk). Ik zou echt tot je nod wachten voor alle zekerheid, dan is het hcg van de prik wel weg uit je lichaam.