Wachten of ervoor gaan!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door palmie, 14 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo meiden,

Na een hele tijd weg te zijn geweest kon ik het niet laten weer hier terug te keren.
    Heb hier altijd zo leuk kunnen kletsen en zoveel steun gehad van jullie allemaal.
    Heb veel pech,ongeluk en verdriet gehad in relaties maar ik heb sinds 3 maanden een nieuwe lieve vriend waar in heel blij mee ben.
    Mijn kinderwens is nog steeds flink aanwezig en vroeg me eigenlijk af hoe jullie erover denken als ik nu al aan kinderen wil beginnen met hem.
    Onze relatie voelt heel goed en hij wil ook kinderen maar ben bang dat het misschien iets te vroeg is en dat het hem misschien afschrikt als ik er nu al over begin.
    Hoe was het bij jullie,na hoelang begonnen jullie aan kinderen?

Thanks alvast voor jullie reacties!

Liefs Palmie :)

2. Niet meer actief

Hee..
    Ik snap dat je kinderwens aanwezig is dat zal denk ik ook wel blijven ookal ben je weer vrijgezel..
    Heel vervelend dat je zoveel sh*t hebt gehad in relaties en hoop dat deze x alles goed gaat!
    Wel zou ik nog even wachten met kindjes en erover beginnen tegen hem.. Je kan natuurlijk wel is praten van nou wil jij kinderen..je kent het wel..maar ik zou na 3 maand nog niet voor een kindje gaan..want laten we eerlijk zijn in het begin is alles leuk en aardig toch ;)
    Hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik denk zelf als je een kinderwens hebt dat je er voor moet gaan. En de afweging moet maken of je het risico wilt nemen dat je misschien kinderloos blijft of je misschien ooit een alleenstaande moeder wordt. Maar het kan natuurlijk ook allemaal goed gaan he.

Maar als ik in jou situatie zat zou ik er voor gaan!

Succes!

4. Niet meer actief

Ik zou er ook voor gaan hoor !

Mijn vriend wou het liefste meteen al voor een kindje.
    Ik zei elke keer als ik zwanger raak door de pil laat ik het weg halen. Maar toen we dachten dat ik zwanger was en het niet zo was, zijn we ook er voor gegaan. En dat was binnen 5 maanden.

Ik ben het helemaal eens met kleintjevoorons !

Je hoeft niet te zeggen ik wil nu meteen een kind, maar je kan wel vragen wanneer hij er eventueel toe aan zal zijn om er aan te beginnen.

Succes en laat het ons weten.

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik zou er ook gewoon voor gaan!
    Volg je gevoel..! Wij hadden ook al na een paar maanden een kinderwens. Maar door bepaalde dingen hebben we dat uitgesteld. Als het aan ons lag waren we er ook super snel voor gegaan.
    Ik zou dus gewoon je hart volgen, en ik ben het ook met kleintjevoorons en Ikdus eens.

Praat er gewoon over met je vriend :)

6. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Dank jullie wel meiden,denk dat ik er maar gewoon voor ga en het eens ga bespreken met mijn vriend.
    Pffff ff kijken hoe ik het ga aanpakken hahaha ben zo´n drol wat dat betreft maar maak me meestal drukker dan nodig is achteraf.
    Het lijkt me echt geweldig als hij positief reageert!

7. Niet meer actief

Begin gewoon een beetje over kinderen en speel op elke antwoord in. En dan vragen wanneer hij er aan toe is ofzo..
    Ik heb er ook echt geen ervaring mee hoor :)

8. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Ach mijn probleem is gewoon dat ik na zoveel teleurstellingen ik heel voorzichtig ben geworden en bang ben hem kwijt te raken omdat het net lijkt dat hij de ware voor me is eindelijk!
    Durf er bijna niet aan te denken dat we misschien binnenkort wel gaan oefenen voor een kleintje,klinkt zo mooi in mijn oortjes pffffffffff....

9. Niet meer actief

Snap je angst wel hoor meid.
    Maar als je er niet open en bloot over zou kunnen praten is het waarschijnlijk niet de ware.

10. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Helemaal waar thanks meid! :D

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Inderdaad..
    Gewoon rustig aan beginnen om erover te praten. Neem ook de tijd om erover te praten ;)

12. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Meiden ik moet dit ff met jullie delen!
    Heb met mijn vriend gepraat en hij wil heel graag gaan voor een kleintje,ik ben zoooooo blij,zijn reactie was heel normaal en heb me druk gemaakt om niks.
    Wel is het zo dat we er niet echt mee bezig gaan maar we beginnen gewoon met de condooms uit het raam te gooien hahaha.

Joehoehoehoehoeoeoeoeoeoe! :D :D :D
    Thanks nog voor jullie reacties!

Liefs Palmie

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

superleuk!
    hoop dat je snel zwanger bent!

14. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Heb hier even meegelezen en super meid!

Hopelijk snel een klein wonder voor jullie :D

15. Niet meer actief

Wat geweldig voor je meid !

Dan is hij toch de ware ;)

Vind het echt super voor je, en ik hoop dat deze relatie helemaal goed zal gaan lopen. En je snel zwanger zal raken, succes !

16. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

wat leuk voor jullie :D

succes met klussen en ik hoop dat het snel raak is.....

17. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Dank jullie wel allemaal :)

Ik ben zo blij en opgelucht dat willen jullie niet weten,had de hoop op een leuke man/relatie bijna opgegeven totdat ik hem onverwachts in de kroeg tegen het lijf loop!

Ben zo supergelukkig en verliefd,en dan ook nog dit goede nieuws pfff....
    Hij is echt mijn schatje ;)

Liefs Palmie

18. Niet meer actief

Vind het echt super voor je meid..
    Ik hoop dat je net zo een mooie toekomst als ik/wij tegemoet zal gaan en dat het geluk nu helemaal aan jou kant staat.

Hier begint het geluk ook aan mijn kant te staan :D

Deel Deze Pagina