Hallo, ik heb net een matcare zwangerschapstest gedaan. Helaas ben ik de gebruiksaanwijzing kwijt. Ik zie een heel licht 2e streepje in het venster, mn vriend ziet het ook. Maarja nu weet ik nog niet wat dit betekent. HELP wie heeft hier ervaring mee. Ik weet nog niet of ik overtijd ben want mn cyclus wisselt nog een beetje. Alvast bedankt!
Volgens mij ben je zwanger meid. Een streep is een streep, die is meestal heel licht als je net voor je nod zit of net erna. Over een paar dagen zou die echt duidelijker zijn. Gefeliciteerd Liefs wolly
streep is streep. helaas had ik zaterdag en zondag een lichte streep (zondag ietsje duidelijker dan zaterdag) en vandaag geen streep meer. wil je niet onmoedigen, maar dat kan dus blijkbaar ook... hoop voor jou dat je dik zwanger bent!
hey meis nou ik heb net ook getest en heb ook een heel licht tweede streepje ik feliciteer je hoor meid
Hey Daantje, jij ook van harte dan. Ik heb net 2 predictor tests gehaald en ga er morgenochtend weer eentje doen. Just to be sure.
ben benieuwd hoe het afloopt! Heb net ook een Predictor test gedaan -> positief. Maar vorige maand ook 2 keer positief getest met Clear Blue en toch ongi geworden, dus ik juich toch niet te vroeg meer..
Hey, ja nou ik heb dus ook 2 keer getest, 1 keer matcare, lichte streep en vanochtend predictor en ook een lichte streep. Ik ben net bij de huisarts (receptie) geweest om te vragen of zij wilden testen maar ze doen dan een urine test, ja dat kan ik zelf ook wel, dus laat maar. Ik ga er welliswaar met een slag om de arm vanuit dat ik stiekem toch een babietje in de buik heb.
Hallo! Misschien lees ik erover heen, maar heb je al een CB digitaal gedaan? Dan weet je het direct zeker! Succes! Hoop dat het raak is voor je!
Hoi, nee die heb ik nog niet gedaan, maar ik zou nu natuurlijk eventjes naar de etos kunnen fietsen en er eentje te halen. Istie erg gevoellig, is het verstandig om met ochtendurine te testen?
doen meissie halen die digitale. oooooooooooooooohhhhhhhhhhhh je bent hardstikke zwanger joepie. er komen geen strepen als er geen hcg is dus.................................1+1=.....
Jullie zijn zo lief, ik ga nu op mn fietsje naar het centrum om er een te halen, tot later, jullie horen van me!
Succes meis! Ik weet niet of je veel gedronken hebt? Anders zou ik wel even wachten tot morgenochtend, dan is je urine wat geconcentreerder (zeg ik dat goed, haha) En dan zie je tenminste meteen 'zwanger' op het schermpje staan i.p.v. die lullige streepjes
Lieve meiden, hoera, het is feest er staat zwanger in het schermpje! Oooh my! (klein dorp he, centrum is vlakbij )