Goedemorgen dames, Ik ben zo zenuwachtig/angstig en probeer blij te zijn tegelijk. Mijn eisprong was 22 maart (ik voel het overduidelijk iedere keer) en 29 maart plots een hele nare steek rechts onder in mijn buik. Ik had bij sensitest extra vroege en gewone testen besteld. De extra vroege gaf gisteren een streepje! We geloofde er niets van en bij de jumbo vonden we ook zo'n gevoelige. Ook die gaf een streepje! Maar heb zoveel angst dat de testen niet goed zijn.. heeft er hier iemand ervaring met sensibaby testen en die van leidapharm? De test van sensitest met het hartjesvenster had geen roze streepje. We zagen in de verte wel iets vaags.. Bedankt!
Die vd jumbo/leidepharm geeft vaak valse streepjes. Ik zou dus even een ander merk doen (bijv. Kv 2v5). Als er echt hcg zit gaat dd kv zeker een 2e streep aangeven vandaag
Ik zie hem wel heel duidelijk maar ik heb echt geen ervaring met deze testen dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik duim!!
Dank voor de reacties! Ik had vanochtend net na dit bericht een "gewone" van sensitest gedaan en die gaf een lichte maar duidelijke streep Morgen even die bij kruitvat halen maar we beginnen steeds meer te geloven dat het toch echt zo is
Leuk zeg! Eindelijk een jumbo test die dan toch wel de waarheid vertelt Duim dat de kv ook een mooie streep laat zien!