Dan maak ik er ook maar even een eigen topic van. Heel benieuwd naar jullie mening... Heb al 2 keer lichte streepjes op de predictor test gehad ... Ik zie ze zelfs als ik ze nog niet heb gebruikt. Nu 9dpo (niet heel zeker van omdat ik deze ronde geen ovu testen heb gebruikt). Alleen last van menstruatieachtige krampen. Zien jullie iets? Of bekend met zulke vage streepjes bij valse testen?
Op het beeld van mn laptop zie ik hem niet maar misschien op de telefoon wel. Edit: op mijn telefoon lijk ik wel iets te zien maar het staat naar mijn idee wel wat ver naar rechts.
Hij lijkt grijs ipv roze? Maar als je hem ook al zag voordat je de test uberhaupt gedaan had.....dan vraag ik me af of dit dan wel iets is?
Misschien dat het komt door de bewerking van de test... ik kan de kleur ook niet zo goed zien. Ik vraag het mij ook af...
Ik moet morgenochtend maar weer een testje wagen. Dit is alleen een Early en ik heb nog 1 Express liggen ... Maar hij zou dan sowieso wel opgelopen moeten zijn denk ik?
Ik zie ook wat. Hopen op een mooie oploop! Volgens mij maakt het niet veel uit of je de early of expres gebruikt.
Oh spannend zeg ... meer die het dus wel zien ... ik moet zelf in t echt nog wel soms wat turen en dat maakt mij wel onzeker. Maar dat heb ik ook zelf in de hand door op 9dpo te gaan testen natuurlijk. Ik hoop zo dat dit niet 1 van de vele valse streepjes is .....
Heb net in een ander topic al op je gereageerd. Ik volg hier even mee! Ben benieuwd naar je volgende test!
Ben zo benieuwd ... wel heel erg bang om weer teleurgesteld te worden en dat deze vals is ... of indrooglijntje oid. Morgenvroeg nieuwe test...
Express is volgens mij nog sneller duidelijker als je gaat kijken op het forum ik hoop op een mooie streep morgen