Iemand ervaring met deze testen ? ( zie foto ) Ben benieuwd ! Iemand toevallig ook foto van de testen ? Liefs
Lees op de site bij de dipstick van 6 dagen voor nod hele goede reacties ! Iemand daar bekend mee ? Dus echt vanaf 6 dagen voor nod
Dat werkt alleen als je lf 14 dagen is. Dag 15 zien ze dan als 1 nod en vanaf daar 6 dagen terugtellen. Je kan met deze testen dus op 9 dpo al doen . Maaaar... is je lf niet 14 maar slechts 11 dagen, dan kan je dus niet 6 dagen daarvoor al testen op 6 dpo, maar nog steeds pas op 9 dpo
Dit idd,daarbij komt dat de kv2v5 en de predictor early toch echt gevoeliger zijn dan deze 'gevoelige' testen.
Dat sowieso En daarbij genomen dat als de innesteling pas op 9 dpo is, het eerste streepje pas op 11 dpo zal komen omdat hcg pas 2 dagen na de innesteling zichtbaar is op een vroege test
En ik weet uit ervaring dat negatieve reacties bij dit soort sites gewoonweg niet geplaatst worden . Als je een negatieve reactie geeft gaan ze eerst contact opnemen enzo en uiteindelijk wordt hij er gewoon niet opgezet.
Bedankt voor de reacties ! Heb ze maar gewoon besteld , stuk goedkoper als je niet kunt wachten zoals mij haha
Ze zijn niet verkeerd maar om er vroeg mee te testen, vergeet t maar. Terwijl andere testen positief aangaven gaf deze negatief aan.
Ik heb de dipsticks extra gevoelig (vanaf 6d voor NOD) veel gebruikt, zeker 30 in totaal en ze gaven nooit valse streepjes (zelfs niet na dagen liggen), en wel heel gevoelig. Bij mij zelfs al een streepje toen de predictor early (die 10x zoveel kost) nog negatief was. Dik tevreden dus. De dipsticks van 2be-sure zou ik dan weer niet aanraden