Oh meiden, Help, ben zo onzeker en test dus veeeel te veel. Heb nu eindelijk mijn knaller, dus durfde er een clearblue met wekenindicator tegen aan te gooien. Die geeft nog steeds 1-2 aan terwijl ik nu 5w2 ben ...HIj staat al sinds 12-dec op 1-2... Zeg maar dag tegen mijn goede humeur. Oh help... hopelijk zegt die wekenindicator niets. Ik weet dat het controle freak is...maar oh ik ben gewoon zo onzeker.... Heb ze uit elkaar gehaald en onder elkaar gelegd, maar weet eigenlijk helemaal niet waar ik naar kijk... Wat zijn jullie ervaringen? Sorry snap ook wel dat dit gestoord overkomt... Oh ja 26 nov een positieve ovulatie test, cyclus van meestal 27 dagen
Let it goooo, let ir gooo... Je bent zwanger, je test loopt op. Je weet nooit precies de eusprong, innesteling etc. En iedereen maakt andera hcg aan. WekenINDICATOR is t he, geen garanties
Je testen zien er super uit! Kijk wat een verschil met de 17e! Denk dat je gewoon op het randje zit en daardoor nog 1-2 Toen het bij mij mis ging met 5 weken gaf cb nog 1-2 aan maar was de streep zo goed als weg.
Oh wat verdrietig... Ja was erg blij met die streep zeker omdat het al een week bleef “hangen” dus dacht echt YES.. balen Dat ie 1-2 aangaf.. maar goed zoals hierboven aangegeven, het is maar een indicator. Ik wou dat ik ergens een garantie kon tekenen
Ja vreselijk die onzekerheid! Maar die strepen liegen er niet om. Ik ben nu ook zo opgelucht dat se strepen zo donker zijn!
pfff hier het zelfde al ruim een week staat de CB ok 2-3 weken terwijl ik al lang een 3+ verwacht had... wordt er zooo onzeker door ik weet het ook niet meer en moet mijn echo maar afwachten donderdag of vrijdag ... ik weet wat je doormaakt pfff gr.
26-11 positieve ovulatietest is uiterlijk 28-11 eisprong. Dan ben je vandaag pas 5+0 ipv van 5+2 misschien stelt dat al weer iets meer gerust . De streepjes van de digitale moet je sowieso niet naar kijken dat zegt niks en je KV testen zijn gewoon heel mooi dus focus daar op!
Die digitale zijn heel frustrerend. Ik had met 3+6 dagen al 2-3 weken, daar bleef hij vervolgens maar op staan. Heb denk ik wel 8 van die testen versleten, uiteindelijk kwam de 3+ pas met 5+4 terwijl ik obv mijn vroeg positieve testen en die snelle 2-3 eerder verwacht had. De streepjes op de digitale testen zeggen idd niet zoveel, heb ze okk allemaal uit elkaar gehaald maar ze wisselden heel erg. Ze worden afgelezen door een optisch oog, dat ziet andere dingen dan wij blijkbaar
Die onzekerheid is gewoon killing, I know. Ik heb vanavond ook weer getest omdat mijn borsten vandaag niet zo'n pijn doen. Maar nog een vette knaller..