hee meiden, 14 november heb ik een miskraam gehad, was toen precies 6 wk zwanger. Nu heb ik vorige week woensdag, zondag en vandaag een testje gedaan om te kijken of het HCG al weg was, zondag was het streepje gelijk aan die van woensdag, maar vandaag lijkt hij donkerder? Ik heb wel gezien dat ik het vruchtzakje in z’n geheel verloren ben, dus vond het vreemd, ik weet dat het een tijdje kan duren voor ze aflopen, maar op lopen? Zou ik even contact met de HA moeten opnemen? Boven is zondag onder vandaag. Of is dit “normaal”?
Totaaaal niet om hoop te geven, maar heb met 6weken ook een fikse bloeding gehad met stolsels en madam zit er nog. Weet je zeker dat alles schoon was? Er kan geloof ik wel eens wat achter blijven, dan is een huisarts bellen of misschien vk wel handig.
Wat fijn dat het bij jou allemaal goed gegaan is! Ik weet zeker dat ik het verloren ben hoor, heb het vruchtzakje ook uit de wc gehaald. Maar miss is er dan inderdaad iets achter gebleven ofzo.
Ja en dat dat nog hcg produceert. Volgens mij kan je als je een vk belt het uitlegt langskomen en zij kunnen dan zien of je baarmoeder schoon is of dat er nog wat is. Sterkte
Het zou kunnen dat er idd toch nog wat restweefsel zit wat de hcg aanwakkert. Ik zou eerst over 2 dagen nogmaals testen. Is hij dan weer donkerder dan zou ik ff de vk/gyn bellen voor een controle echo.
Ik wil je geen valse hoop geven maar een vriendin van mij had precies hetzelfde, maar bleek achteraf in verwachting van een 2ling waarvan dus 1tje in een miskraam is geëindigd en nummer 2 nu als een 7 jarige rondhuppelt.
Nog zwanger zijn lijkt me echt zo goed als onmogelijk, gezien het enorme bloedverlies, ik heb dit nog geen 1x eerder meegemaakt tijdens een MK, dus dan was het andere vruchtje, mocht deze er al zijn geweest, zeker mee gekomen.. Bedankt voor het meedenken allemaal! Morgen ga ik nogmaals testen. Kijken of hij dan iig iets afgenomen is ipv hetzelfde te blijven of zelfs donkerder te zijn. Vind het wel gek!
Zou kunnen dat je opnieuw zwanger ben maar toch zul je over een paar dagen weer moeten testen of die oploopt spannend
Opnieuw zwanger kan echt niet hoor. Daar ben ik zeker van. Nieuwe gedaan vandaag, boven gister onder vandaag
Lijkt wel zo ja. Niet super veel donkerder maar wel iets. Vreemd, ik heb even een foto van vorige week woensdag opgezocht en daar de test van net onder gezet. Vreemde streepjes na een miskraam en vooral omdat er tussen de twee testen op deze foto een week tijd zit
Kan ik die gewoon bellen dan? Ik had namelijk nog niet doorgegeven daar dat ik zwanger was, aanmelden kan pas vanaf week 6, en toen is het misgegaan dus
Ik zou inderdaad ook even bellen. Ik ben de vorige keer ook nooit bij hun geweest maar toen het mis ging kon ik gelijk komen voor een echo.
Nee, nog niet gebeld. Wou eerst vandaag nog testen om te kijken wat ‘ie zou doen (aflopen/gelijk blijven of misschien donkerder) en heb ook een Kruidvat test gedaan. Ga morgenvroeg gelijk even bellen. @YasmijnN