weet het echt nieet meer :(

Discussion in 'Zwanger worden' started by lilliby, Feb 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi meiden,

heb een dringend vraagje! weet het ff niet meer :( op 7/02, 8/02 en dan noog een dag of 2 erna heb ik slijmverlies gehad met klein beetje bloed, meer roze! ik dacht natuurlijk dat het een innesteling was! maar de testen tot nu toe blijven negatief :( ik heb gebeld naar mn huisarts en hij heeft me pilletjes voorgeschreven "primolut" om mn ongi op te wekken mag ze wel maar 10 dagen nemen maar denk dak ze nu al 4 dagen neem maar nog een teken van ongi wel heeeel veeeel witverlies nu das al! zit nu toch al aan cyclusdag 53 :( en zou graa hebben dat ze doorkomen! zou dat kunnen zijn dat die paar dagen roosverlies enkel bij het afvegen toch mijn ongi was? en dat ik nu in een nieuwe cyclus zit? en ga ik dan toch mn ongi krijgen?

liefs

2. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Hai Lil,

Vervelend is dat! Ik heb het laatst ook gehad en opeens kwam de ongi toch! Probeer het van je af te zetten en er niet continue aan te denken. Anders wordt je gek!

Succes en hou me op de hoogte!

3. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoikes meis,

mercikes om te antw ja kweet het dat ik het ff van me moet afzetten! lukt niet altijd maar ja! had je da ook ervoor roos verlies ofzo?

liefs,

4. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Dat had ik ook! Succes!

5. Helaas kan het even duren voor je ongi op gang komt, nadat je net bent gestopt met de pil. De één heeft gelijk een normale cyclus, bij de ander duurt het wat langer. Denk dat geduld heel balangrijk is.

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je ongi komt pas nadat je met de kuur Primolut gestopt bent. En zelfs dan kan het soms nog wel een week duren. Dus de kuur afmaken en dan komt het vanzelf. Succes!

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Na het stoppen met Primolut (dus wel 10 dagen slikken) dan komt je menstruatie meestal na/binnen ongeveer 3 dagen.

Veel succes ermee!

Share This Page