hoi meiden, heb een dringend vraagje! weet het ff niet meer op 7/02, 8/02 en dan noog een dag of 2 erna heb ik slijmverlies gehad met klein beetje bloed, meer roze! ik dacht natuurlijk dat het een innesteling was! maar de testen tot nu toe blijven negatief ik heb gebeld naar mn huisarts en hij heeft me pilletjes voorgeschreven "primolut" om mn ongi op te wekken mag ze wel maar 10 dagen nemen maar denk dak ze nu al 4 dagen neem maar nog een teken van ongi wel heeeel veeeel witverlies nu das al! zit nu toch al aan cyclusdag 53 en zou graa hebben dat ze doorkomen! zou dat kunnen zijn dat die paar dagen roosverlies enkel bij het afvegen toch mijn ongi was? en dat ik nu in een nieuwe cyclus zit? en ga ik dan toch mn ongi krijgen? liefs
Hai Lil, Vervelend is dat! Ik heb het laatst ook gehad en opeens kwam de ongi toch! Probeer het van je af te zetten en er niet continue aan te denken. Anders wordt je gek! Succes en hou me op de hoogte!
hoikes meis, mercikes om te antw ja kweet het dat ik het ff van me moet afzetten! lukt niet altijd maar ja! had je da ook ervoor roos verlies ofzo? liefs,
Helaas kan het even duren voor je ongi op gang komt, nadat je net bent gestopt met de pil. De één heeft gelijk een normale cyclus, bij de ander duurt het wat langer. Denk dat geduld heel balangrijk is.
Je ongi komt pas nadat je met de kuur Primolut gestopt bent. En zelfs dan kan het soms nog wel een week duren. Dus de kuur afmaken en dan komt het vanzelf. Succes!
Na het stoppen met Primolut (dus wel 10 dagen slikken) dan komt je menstruatie meestal na/binnen ongeveer 3 dagen. Veel succes ermee!