Welke uitslag krijg je als je zwanger bent bij gebruik van de ovulatiestest? Ik begin nu steeds meer te denken dat ik zwanger ben! Heeft er iemand ervaring mee??
hey wendy, volgens mij kan een ovu test positief worden of bijna positief wat een teken van zwangerschap zal zijn. Waarom doe je geen zw test? Als je even in mijn topic kijkt op e laatste bladzijde staan 3 foto's 2zw testen en 1 ovu test, zou niet weten welke kant het uit gaat, als morgen/ overmorgen de zw test duidelijker is, kan ik echt geen ei krijgen (wat ik volgens mij al heb gehad, heel vroeg deze keer) normaal hebben mijn ovu testen altijd een heel licht streepje.
Die van mij werdt net zo donker als een zwangerschapstest. Ben begonnen met ovutesten en de streep werdt elke dag donkerder (aan het eind van de cyclus dan he) en op een gegeven moment zwangerschapstest gedaan en die was net zo donker.
ik had drie dagen lang en posi ovutest (erg onregelmatige cycli) en toen maar eens een zwangerschapstest gedaan. resultaat is 8,5mnd oud en ligt lekker te slapen in z'n bedje.