Hoi dames, ik mag me hier weer aanmelden. Na een 10 weken durende zwangerschap heb ik een miskraam gehad (missed abortion). Het is nog even wachten maar ik zou graag alvast beginnen met kijken wanneer het hcg hormoon compleet uit mijn lijf is. Ik ben dus op zoek naar goedkope zwangerschapstesten en het mogen dipsticks zijn. Het spijtige is dat ik regelmatig negatieve dingen lees. Zo wou ik de dipsticks van sensitest bestellen maar die blijken al wel eens een vals positief streepje te geven? Nu daar heb ik niks aan. Ik zou opteren voor de kruidvat testen maar die hebben ze hier meer niet dan wel. Dus ik ga ik maar voor een bestelling op het internet. Kan iemand mij wat testen aanraden aub (andere dan de kruidvat testen)? Ik heb bijna zin gehad om te bestellen via amazon.uk. Deze testen zijn echt uitzonderlijk goedkoop maar geen idee of ze ook goed werken?? Pff, ik wil "iets" doen. Ik weet het. Het moet. Net als iedereen zal ik terug moeten wachten. Maar ik kan dan toch al controleren hoe het met de hormonen in mijn lichaam zit. Groetjes
Jah het doet echt pijn. Voel me inwendig een wrak met momenten. Ik wist niet dat ik echt zoveel verdriet zou hebben. Maar sommige hebben tijd nodig voor een eventuele nieuwe zwangerschap maar ik wil verder mijn gevoel zegt dat het goed is. We wachten braaf op groen licht maar dan gaan we er weer voor. In tussentijd wil ik kijken of ik nog "veel" hcg in mijn lichaam heb en wanneer het eruit is... Ik ga eens kijken naar matcare...
even op ebay kijken hebben ze ook goedkope testen staan. Net al Limmeke als zegt . Heb afgelopen zaterdag 30 dagen na curretage hagelwit getest. ( zwangerschapsduur van 14 weken en bij 15,6 weken curretage gehad .)
Bedankt meiden! Maar hebben jullie ook meer informatie? Ik ben op ebay gaan kijken en zie daar wel testen staan maar zowel uit Duitsland als uit China welke kopen jullie dan??