de bovenste van gisteren en de onderste vandaag welke is volgens jullie positief? Bekijk bijlage 76346 ik heb gisteren avond en die avond daarvoor sex gehad is dit genoeg en heeft het nog zin om vanaaf sex te hebben
Die van gisteren is meer positief dan die van vandaag. Dus je eisprong zal vandaag/morgen plaatsvinden. Ik zou het vanavond ook nog even gezellig maken Just in case
De onderste is alleen wat breder, maar die van gisteren is duidelijker (feller van kleur). Je mag nu stoppen met testen En dan 14 dagen nagelbijten!
Hai, ik vind ze beiden positief, ik had dat ook met deze testen en zie mijn onderschrift. Had va°naf maandag vruchtbaar slijm en vanaf die dag ook posi ovu testen. Dit duurde t-m donderdag. waarschijnlijk is mijn ei toen die dinsdag-woensdag geweest. Liefs en veel succes!! Selma
Kruidvat ovutesten worden vaak als negatief afgeschreven. Ik had ze ook, en inderdaad altijd wel positief leek het wel, maar ik zag wel duidelijk verschil tussen de streepjes. Sensitest heb ik ook altijd een tweede streepje, maar kon daarmee geen ei vinden en met kruidvat wel. Sensitest gaf toen nog niet erg positief aan, dus heb mijn gevoel en symptomen maar meegerekend en ik was wel zwanger. Dus denk dat ik toch ook maar kruidvatovutest weer in huis haal. Just in case. Ik hoop dat je snel zwanger mag testen!