Meiden, ik heb een vraagje over de dipsticks van sensitest; iemand die hier slechte ervaringen mee heeft?? Testen zijn al vanaf vrijdag erg donker. Gisteren was ie nog nét wat donkerder, maar verschil was nauwelijks zichtbaar. En net wéér een hele duidelijke knaltest. Zouden de testen gewoon niet goed werken? Hoelang kan de piek duren?
Tja ik weet het niet meid,mijn zus heeft na maanden negatief gestest te hebben eindelijk een knaltest gehad met sensitest..!
Hoi BiBi, Ik ben sinds drie dagen ook aan het testen met de sensitest dipstick ovulatietest. Nu op dag 3 heb ik een licht streepje dus denk dat mijn ei in aantocht is. Dit is voor de eerste cyclus dat ik mijn ovulatie test. Ik hoop op meer duidelijkheid voor je! Greeeetzzzzz Djuuzie
Hallo, Ik heb al vanaf zondag middag een knal positieve test, maar is je test streep net zo donker als je controle streep??? Je LH-piek kan getest worden vanaf 48uur van tevoren..., wanneer heb je de testen binnen gekregen?? Ik zaterdag, en ze waren op, dus zondag met de nieuwe getest en meteen een positieve test, dus nu ga ik ook twijfelen????!! XXX
@bibi zie http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/209474-vals-getest-zw-sensitest-laat-weten.html ik heb helaas ook slechte ervaringen. Zie mijn album.. ben nu bezig met de midstreams die al 3 dagen licht positief zijn..
Ik sluit me er nu bij aan, had vanaf zondag 17u de lh piek, tot gisteren, en vanmorgen was ie weer negatief..., dus klopt wel, en denk dat ik precies van de lh-piek start heb getest, dus 48 uur!!! Succes met testen!!
Ts heeft het over Ovulatietesten en geen zwtesten. Bibi, Ik ben niet anders gewend dan dat de ovulatietesten positief zijn als er een piek gevonden is en negatief als hij geweest is of wanneer hij nog niet in aantocht is. Een licht streepje kan je altijd hebben. Dus hier ook alleen goede ervaring. Heb je een foto van de testen?
@sammie, ik heb ook meerdere testen toegezonden gekregen van sensitest, de midstreams geven positief aan bij mij en de dipstick niet... dus er is er in elk geval 1 die het niet goed doet?
Midstream meet al vanaf 10Mul en de dipstick vanaf 30 MUL en gezien je PCO moet je er wel rekening mee houden dat ze positief aan geven als je geen ei heb. En bij sommige meiden met PCO (soms ook zonder) is de LH zo laag dat het niet te meten valt met de normale dipstick.
Met ovulatietesten heb je ook geen zekerheid of er daadwerkelijk een eisprong plaatsvind. Het verteld alleen dat er een LH piek is waargenomen. Heb je weleens getemperatuurd?
Nee, daar ben je nu te laat mee, had je mee moeten beginnen op de 1ste dag van de cyclus. Misschien een idee als het deze maand niet gelukt is?
Ik heb nu ook voor het eerst ovutesten gebruikt ook de sensitest dipsticks. Bij mij werd deze langzaam donkerder tot op dag 21 deze echt positief was, de dag erna was hij weer iets lichter, dus negatief. Ik heb ook een lichte vorm van PCO, maar denk wel dat het klopt want twee dagen na de positieve ovutest had ik steken links onder in mijn buik (eisprong?). Ik heb door de ovutesten er deze maand echt een positief gevoel over. Succes ermee!
Ik heb daarnet ook weer een ovutest gedaan van sensitest, en duidelijk een stuk donkerder! Maar nog niet niet zo donker als de teststreep. Tot nu toe ben ik tevreden over de testen. Ik neemeen duidelijke opbouw van de LH piek waar.
Bedankt voor de reacties meiden! Mijn test was vandaag weer wat lichter dus wie weet klopt het toch. Ik temp er ook bij dus dan zou wel morgen mijn temp hoger moeten zijn. Die gaat meteen na de eisprong omhoog, of niet? De testen van vrijdag t/m maandag: View attachment 77514
En die van gisteren (bovenste) en vandaag: View attachment 77516 Die van vandaag is dus lichter, maar dat geldt voor allebei de strepen, niet alleen voor de teststreep. Kan dat?
Ik heb geen idee hoe dat it met de kleur vande teststreep..... Maar wel een knal-test heb jij gehad! Op de juiste tijd geklust? Nu duimen......