Sensitest dipstick (ovutest)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bibi26, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ja inderdaad een knaltest en was er heel blij mee, maar omdat ik ook temp ben ik een beetje onzeker want mijn temp is nog niet omhoog. Maar we hebben in elk geval zaterdag en gisteren geklust. Gisteren zou dus op zich perfect getimed moeten zijn dus nu kan het lange wachten weer beginnen. :)

2. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Ja wachten duurt lang! Ik zit ook tegen mijn eisprong aan. Mijn ovutest bijna net zo donker als de controle streep, heb draderige afscheiding en links pijn/zeurderig gevoel in mijn buik.
    Ook hier druk aan het klussen!

Ik zie dat jij ook in ronde drie zit! Ik ook ;)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik zie het ja, toevallig. ;) Jouw cyclussen zijn wel lekker kort zeg! Ik ben in Maart met de pil gestopt dus je hebt me ingehaald. :D Succes met klussen!!

4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Wel fijn ja die korte cyclussen, vaker kans op een bevruchting. Maar door de korte cyclus was ik bang dat ik geen eisprong zou hebben (21 dagen is erg kort) Maar nu werd ie al wat langer en heb dus goede hoop dat mijn test ook snel gaat knallen!

5. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hallo,
    zie net je testen, maar jouw piek is pas op maandag begonnen, helemaal netjes dus, en heb je gisteren of vandaag je eisprong gehad, de rest van de testen waren wel donker maar niet donkerder of breder dan de controle lijn, ben ook maar een leek, en staar me soms blind op die dingen, maar bij jouw is het overduidelijk oor meis!!
    Succes met klussen!!!

XXX

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel Devil! Heb inmiddels ook wel bevestiging dat mijn ei inderdaad geweest is; temp is omhoog en had wat bloedverlies vandaag. We hebben 1 dag voor de eisprong geklust dus zou goed moeten zijn. Nu maar duimen en afwachten. ;)

Deel Deze Pagina