Sensitest dipstick, posi of negi

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Revenant, May 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Revenant

Revenant Lid

Oct 22, 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Sensitest dipstick, streepje was snel zichtbaar.
    Hoe betrouwbaar is deze test?
    Heb 29 april mijn 3e iui gehad, mocht 14 mei testen, heb het nu pas aangedurfd (18 mei)
    Wat denken jullie van de test?

2. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0
    hoi hij ziet er erg positief uit ja ik ken dat merk niet dus of het save is weet ik dus niet maar ik denk dat je gewoon lekker zwanger bent en er van moet genieten

3. pechvogel

pechvogel Actief lid

Mar 15, 2007
    335
    0
    0
    Ik denk ook dat het gewoon positief is. Als je echt twijfelt kun je in de winkel een digitale van Clear blue halen die zegt zwanger of niet zwanger. Volgens mij zijn deze van sensitest gewoon ok. Alleen van Romed is troep.

4. pechvogel

pechvogel Actief lid

Mar 15, 2007
    335
    0
    0
    Ik denk ook dat het gewoon positief is. Als je echt twijfelt kun je in de winkel een digitale van Clear blue halen die zegt zwanger of niet zwanger. Volgens mij zijn deze van sensitest gewoon ok. Alleen van Romed is troep.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Zijn dit de gewone dipsticks? Ik had ook sensitest dipstick zwangerschapstest maar die hadden een blauwe strip in plaats van groen..

6. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    die is gewoon positief , gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van

7. Revenant

Revenant Lid

Oct 22, 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Deze is ook gewoon blauw , komt door de flitser van de camera, omdat hij van zo dichtbij is genomen.

Share This Page