Action testen zijn toch maar 2 euro voor twee? Daarom Action, heb wel het idee dat kv wat gevoeliger is maar Action doet wat het moet doen, bij normaal niet té vroeg testen weet je of je zwanger bent of niet.
Ik heb voor KV gekozen omdat deze gevoeliger zijn dan die van de action. Daar wil ik niet mee zeggen dat die van de action slechter zijn hoor!
Kruidvat is gevoeliger. Je kunt ook de wondfo testen gebruiken die zijn exact hetzelfde, maar dan wel veel goedkoper.
Kruidvat is gevoeliger. Maar action veel beter. Kv heeft geregeld bewezen vals positief gegeven en heeft ook vrij regelmatig testen er tussen zitten die erg licht uitvallen. Maar zijn wel zeker veel gevoeliger dan action. Action geeft, eenmaal positief, een veel stabieler resultaat.
Als ik de gyn in het ziekenhuis moet geloven dan raden zij kruitvat 2v5 af vanwege vals positief. Ze zijn gevoeliger en daardoor zie je misschien wel al een zwangerschap maar het grootste deel gaat voor de 4 weken al mis. Dus daarom vinden hun het vals positief.
Maar dat heeft niets met de testen van de Kruidvat te maken toch? Dat heeft te maken met het feit dat ze dan veel te vroeg testen. Als je niet voor NOD test dan denk je gewoon dat je menstruatie is doorgebroken in plaats van dat je een vroege miskraam/biochemische zwangerschap hebt gehad.
Kruidvat vals positief? Ik test al heel wat jaren met die dingen en heb nog nooit een vals positief gehad. Ik ben een kruidvattesten fan
Ik heb met action goeie ervaringen, maar geeft een lichter streepje als kruidvat. Kruidvat vind ik persoonlijk wat slechter geworden als je heel vroeg test. Maar als je op je nod test dan geven ze meestal wel een mooi streepje