hoi meiden, ik zit 4 of 5 dagen voor mijn NOD, maar kon mezelf niet inhouden omdat ik de laatste paar dagen erg moe en prikkelbaar ben en ongi krampen heb en heb daarom getest en er verscheen een tweede lijn wat denken jullie ( zie album) in het echt is ie nog duidelijker.. zou dit een indrooglijntje zijn? ben zo bang.. liefs Daantje
Ik zie em zeker! Volgens mij hebben die testen geen indrooglijntjes.. Nooit meegemaakt in ieder geval! Zou over een dag of 3 gewoon nog een testje proberen. Misschien heb je je ei wel eerder gehad en zit je minder ver voor je nod? Spannend hoor! Ik hoop dat je over een paar dagen een dikke vette posi test hebt!
pff ik hoop het zo nen87.. ik zeg ook altijd tegen iedereen met zo'n streepje dat ze geen indrooglijntjes hebben, maar als je zelf test en zo'n streepje hebt maak je je toch weer zorgen haha maar ik weet wel zeker dat ik mijn ei rond 3-2 heb gehad, want mijn ovutest was pas op 2-2 knalpositief.. liefs een bange daantje
Ik begrijp dat het heel spannend is! Ik zou alleen nog wel een paar dagen wachten met een nieuwe test. HcG verdubbelt in 2 a 3 dagen. Als je morgen al test en je drinkt toevallig vanavond meer dan gisteren, dan is je test misschien weer lichter en ga je je nog meer zorgen maken.. Ik duim voor je! Maar het ziet er goed uit hoor Liefs
he daantje... lees net jou berichtje.......ik heb ook van die vage testen...die van jou zijn nog wel wat duidelijker! dus bij deze een voorzichtig gefeliciteerd. Ik weet niet wanneer mijn NOd is, misschien zijn het bij mij wel indrooglijntjes... ik hoop dat je over een paar dagen een super positieve test in je handen hebt meid.....!
hey meid, weet je wel hoeveel dagen je na je eisprong zit? ik als het goed is 10.. en heb je klachten? maar zijn jou streepjes ook rose? en heb je al eens een ander merk testen gebruikt of dat nog niet? hopelijk zijn we allebei zwanger liefs Daantje
bijdeze voorzichtig gefeliciteerd! ter bevesteging zou ik over 4 a5dagen nog eens testen.want dna is je echte NOD liefs
Joehooe.. Daantje gefeliciteerd.. Heb welleens berichten met je uitgewisseld over korte ongi enzo.. Maar je kunt dus heel goed zwanger worden zie ik! Nu gaan genieten he? Al is het vast nog spannend!
hee erg bedankt voor jullie reactie meiden! @ Snippie23; ik snap je antwoord heel goed . ikzelf ben nog niet helemaal overtuigd dat het ook echt wel eens raak kan zijn, en heb wel errug vroeg getest dus er kan nog vanalles misgaan.. liefs Daantje
hihi ik ga zaterdag testen altans als me ongi niet komt morgen.(heb testen van matecare) ik ga nu even slapen want slaap al 2nachten heel slecht!en ebn zo moe. dus dames tot starks weer. en meis heel veel succes!ik hou je in de gaten!
hey snippie spannend! Gaan we weer gelijk op! Ik doe morgen een test! Heb je al wat last van krampjes of helemaal nergens last van? Ik weet echt even niet wat ik nou voel en wat ik me zelf aanpraat! Lichte zeursteken in linkerlies.. verder niks.. Normaal dagen last.. spannend! Durf niet voor NOD te testen!
@ Snippie en muppet80; spannend meiden! Vind het ook superknap van jullie dat jullie zo goed kunnen wachten met testen.. ik ben daar echt een slappeling in haha hopelijk hebben jullie snel een knalpositieve test in handen Ik heb net nog maar een kv testje gedaan omdat ik bang was dat het een indroogstreepje was.. de test kwam trouwens niet uit hetzelfde pakje, maar uit een ander pakje zw testen van 2 voor 5 euro , voor de zekerheid en er kwam weer een tweede streepje ( zie album) zou het dan echt? Maar wat ik niet snap, als je naar mijn ovutesten kijkt zie je dat die op 2-2 om 11.30 positief is.. dat wil zeggen dat ik die dag of 3-2 mijn ei heb gehad, wat betekent dat ik nu 9 of 10 dagen na mijn ei zit.. waarom is de test dan al zo duidelijk :s liefs Daantje
Hihi dat is geen vaag streepje hoor! Je bent zwanger! Gefeliciteerd! Misschien heb je toch eerder je ovulatie gehad! Misschien geeft een CB digitaal met indicator meer duidelijkheid?
dankjewel bibi alleen snap dit niet..; 15-01 was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid en op 2-2 had ik om 11.30 knalpositieve ovulatietest en 's avonds was de streep alweer weg.. ( rond die tijd ook steken in mijn liezen, etc) Alleen als ik nu zwanger ben, weet ik niet hoelang? ik zit hooguit 9 of 10 dagen na mijn ei.. en heb geen idee hoelang mijn luteale fase is, omdat ik pas 1 keer ongesteld ben geworden sinds ik een halfjaar geleden ben gestopt met de pil.. iemand een idee? Verder is mijn vader en de tweelingzus van mijn vader op 25 oktober jarig ik zelf op 27 oktober jarig en hoop zo dat als alles goed blijft gaan ik rond die datum uitgerekend ben, echt super speciaal.. alleen weet echt niet hoelang ik nu zwanger zou kunnen zijn? liefs Daantje
je moet je eertse dag van je laatse ongi nemen en dan uit rekenen!je krijgt ger gratis 2 weken bij! ik voel me eigenlijk het zelfde als vleden maand9toen was ik zwanger) alleen meer last van me onderbuik.dus denk ongi te gaan worden. aan de ene kant dnek zwanger omdta het herken van vleden maand maar aan de andere kant ongi omdat ik me onderbuik voel.wel andesr dan dat ik ongi moet worden wnat dna zit het er boevenmaar ach we kunnen niet meer doen dan wachten. kus
hey meid.. ja maar als ik de eerste dag van mijn laatste ongi pak dan zou ik al veelte lang zwanger zijn dat eerste dag van je laatste ongi is eigelijk alleen als je een cyclus van rond de 28 dagen hebt.. ik had pas op dag 19 of 20 mijn ei, en zit nu op dag 29 van mijn cyclus.. maar ik heb ook last van ongi krampen in mijn buik.. maar voel me verder niet echt zwanger, alleen erg moe en emotioneel.. ik zal voor je duimen meid! liefs Daantje
maarjah het gaat erom het is raak bij meis! ik heb last van me borsten,missleijkheid erg misselijk en op boeren.en snel chago idd. ik ga me even om kleden.ga zo even de stad in met me mannetje