Negatieve test maar geen menstruatie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AJLeyRi, 12 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AJLeyRi

AJLeyRi Lid

6 apr 2023
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ik zou graag advies willen over of ik nog een keer moet testen.
    Ik ben bezig met mijn 3e IUI poging. Bij de eerste twee heb ik clomid gebruikt, alleen werd ik er zo ziek van dat ik moest overstappen naar letrozol.

bij de eerste poging menstrueerde ik 2 dagen voor mijn nod. Bij de 2e poging op de dag van de nod.

bij deze poging had ik licht roze/ bruine afscheiding sinds de avond voor mijn NOD. Mijn NOD was 10 mei, in de ochtend getest, negatief. Ik heb sinds 9 mei buikpijn en rugpijn, maar mijn menstruatie zet niet door en blijft bij roze/bruine afscheiding. Moet ik nog een keer testen? Ik ben gewend om altijd een regelmatige cyclus te hebben en bij het menstrueren meteen na 1 dag spotting heel hevig. Of zegt de pijn en de NOD test eigenlijk al dat de poging mislukt is? Ik wil door met poging 4, maar dat kan pas wanneer het echt doorzet.

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Ik heb er eigenlijk geen verstand van, want zit niet in de mmm. Maar lees hier weleens dat sommige medicatie de bloeding tegen zou (kunnen) houden. Zou dit misschien bij jou aan de hand kunnen zijn?

3. WWJD

WWJD Niet meer actief

Deel Deze Pagina