12 dpo....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bertje123, Mar 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik 12 dpo. Op 13 maart een duidelijk positieve ovulatie test gehad van one step.
    Afgelopen dagen paar keer getest, met one step, big bazar en kv. Allemaal negatief. Was de hoop al kwijt. Vorige maand op 11 dpo wel al positief getest.
    Nu vanochtend toch ook een lh test gedaan. Deze was knal positief. Hcg test van one step negatief (super super tuuuurrr).
    Nu net weer een lh test gedaan en hcg test en nu is lh iets minder positief en hcg duidelijk een streepje.
    Ik weet het niet meer. Zal het dan toch???

Ps: na uploaden is beduidend lichter dan in het echt)

2. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Ik zie m hoor Bertje 😃🍀👶🙏
    Nog even doortesten 😘

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dit is lh en hcg test van vanochtend.
    Lh positief, hcg negatief.

4. Babywish2016

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Dan ben je een middag tester

5. xwendyhx

xwendyhx Niet meer actief

Ik zie wel een streepje! Ik hoop dat ze op gaan lopen

6. Lorelaiii

Lorelaiii Actief lid

Nov 5, 2015
    128
    4
    18
    Probeer anders nu ook eens een kv?

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,950
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan 2 kanten op.
    Of je bent zwanger en daar reageren de lh en hcg test op.
    Of je ei is niet gesprongen na 13 mrt en je hebt dus nu weer een lh piek met hopelijk een eisprong als gevoelig. Zowel de lh als hcg test reageren op je lh.

Even doortesten met (dezelfde) zwtest doortesten en hopelijk gaat hij oplopen.

8. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou ja, heb iig van de nood een deugd gemaakt vanochtend. We zullen zien.

9. Babywish2016

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    You go girl 😘🍀

10. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Balen die onzekerheid. Heb je de LH test vanochtend met eerste urine gedaan? Want dat zou kunnen verklaren waarom die donkerder is (LH test mag niet met eerste urine).

Of je hebt idd je eisprong en daar reageert de hcg test ook op.

Ik zie trouwens op je hcgtest van vanmiddag een lichtroze streepje, dus t zou best kunnen hoor! Morgen maar weer testen!!

11. Ik zie m! Ik was ook een middag/avondtester dus kan heel goed! Hopen dat hij oploopt

12. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nee heb deze pas na 2e plasje gedaan of zelfs 3e.

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    ik zie het streepje ook! Spannend zeg!

14. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vanmiddag nog een testje gedaan en deze was negatief en net weer en nu weer een licht streepje (wel lichter dan de eerste). Kan dat, dat je hcg nog niet optimaal is? Beide keren niets meer gedronken paar uur vooraf.
    Weer die onzekerheid. Vorige maand ook al. Toen liep het niet goed af.

15. Hcg schommelt in t begin sowieso.. Ik had ook een licht streepje, wat later niks en dag later stuk duidelijker.. Maar hoeveel is je lf normaal? Bedoel dus wanneer is je nod

16. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk zo 13 of 14 dagen. Altijd geweest. Verwacht maandag of dinsdag mijn nod.
    Maar jij hebt dat dus ook gehad dat je eerst positief, toen negatief en toen weer positief testte? Maakt me zo onzeker weer.

17. Bij deze zwangerschap had ik op zondagochtend een licht streepje. Smiddags was er ineens geen streepje te bekennen. Volgende morgen ook niks. En toen savonds ineens behoorlijk positief. Heel apart haha maar t kan dus wel.

Maar als je ma of
    Di je nod hebt kan t nog alle kanten opgaan gelukkig

18. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh oke. Blijft dus spannend. Ik weet ook niet wat te voelen. Het enige dat ik heb is al een week lang steken/pijn in linker eierstok/lies. Verder niks.
    Ik durf bijna niet meer te testen nu, maar geeft wel hoop. Op hoeveel dpo had jij dit dan? En met welke test?

19. Babywish2016

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Gloort er toch nog hoop aan de horizon....😘🍀👶🙏

20. Even denken hoor.. Ik heb de eerste test geloof ik gedaan met een stripje van zwanger en kids. Daar dus licht lijntje.. Toen smiddags ook die test nega, volgende dag zon disc van zwanger en kids ook nega en smiddags test van k2v5 duidelijk streepje..
    Didi was paar dagen later positief.

Ik heb dus geen idee hoeveel dpo ik was want t was niet echt gepland ofzo. Waren er iig niet mee bezig laat ik t zo zeggen. Achteraf bleek dat ik dus al rond 3 wk posi te hebben getest.. Of vruchtje heeft groeistop gehad in t begin

Share This Page