Goedemorgen dames, Een vraagje omtrent het testen voor je NOD. As donderdag (of vrijdag) is mijn NOD, vanmorgen getest en negatief. Mijn cyclus is redelijk stabiel en heb al ruim 1,5 jaar geen pil meer. Natuurlijk weet ik dat het nog kan, theoretisch gezien Ik was gewoon eens zoek naar ervaringen van anderen hierin, kan het nog? Wie testte er pas later positief? en wanneer testte je positief? Bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas een dag na mijn NOD, dus daar kan ik geen ervaring uithalen. gewoon nieuwsgierig!
Ik teste bij mijn vorige zwangerschap 1 dag overtijd negatief. Heb toen 5 dagen later pas weer getest en deze was positief. Zolang er nog geen bloed gezien is en zelfs dan. Ik had vlak na mijn negatieve test een beetje roze afscheiding, maar zette niet door. Afwachten en duimen
Weet je je ei?? Wellicht heb je een later ei en korte lf. Dan wordt je bijv op 12 dpo ongi en dan zit je nu nog op 9 dpo wat een nega test kan verklaren
bedankt allebei Nee, ik weet niet wanneer mijn ei is. Dus klopt wat je zegt dat het ook gewoon nog te vroeg kan zijn. Lees uit jouw berichten RogiJuli dat jij er heel erg veel verstand van hebt, dat heb ik dus totaal niet haha. (Ergens alleen maar goed natuurlijk) Ik wacht het nog maar rustig af en test morgen nog eens. Had een kruidvat 2v5 overigens en die zijn aardig gevoelig. Kwaaltjes heb ik wel, of mijn lichaam (en geest) houden me voor de gek, maar vandaar dat ik vandaag al een testje ertegen aan had gegooid
O god, hoop niet dat ik nou heel knullig overkom, maar als je altijd een nette cyclus hebt, kan een eitje dan alsnog eerder/later springen?
Ok.. stel dat jouw cyclus altijd 28 dagen is (dag 29 ongi) Met een eisprong op dag 14 (gemiddeld) en een lf van 14 dagen (gemiddeld). Dan zou je dus vrijdag op 15 dpo zitten en vandaag dus op dag 12. Veel vrouwen testen op dag al positief en dan zou een nega test niet zo positief klinken. Maaaaaaarrrr als je (net als ik) ook een cyclus hebt van 28 dagen, maar met een eisprong op dag 17 en dus een lf van 11 dagen, dan is aanstaande vrijdag 12 dpo en zit je dus nu pas op 9 dpo. Niet elke vrouw test al positief op 9 dpo en dus is een nega test niet vreemd en kan zeker nog positief worden. Snap je het nog??
Haha, ik volg je helemaal! Maar aangezien ik dat dus niet bijhoud, zal het afwachten worden. Bedankt voor alle moeite en uitleg!
Wilde vanmorgen weer testen, maar was niet meer nodig. Ongesteld geworden. Net als je zegt dat je cyclus zo stabiel is..
Sweetpie, ik heb exact hetzelfde. Heb er ook veel over gezocht en gelezen en ik ben erachter gekomen; het kan nog! Dus houdt moed.. Welke test had jij? En hoe voel je je? Al zwangere kwaaltjes of juist gevoel ongesteld te worden?
Geeft helemaal niks hoor, bedankt voor jullie reacties en volgende keer beter! Voor jou nog spannend, veel succes en hoop voor jou op beter nieuws!