Hoi dames. In het verleden heb ik 2 vmk gehad. Ik merk dan nu ook dat ik erg onzeker ben, ik probeer ook wel te bedenken dat als het goed gaat gaat het goed en als het fout gaat gaat het fout hoe onzeker of blij ook. Ik heb nog nooit een knaller gehad. En ben nu 4.2 week zwanger. Ik wil weten of deze streep oké is met het termijn waar ik nu zit. Ik zou ook graag een keer een knaller willen. Op 1 of andere manier geeft mij een donkerdere streep meer zekerheid. Dit is de action early. Clearblue geeft 1- 2 weken zwanger aan. Vorige keren liep het na een paar dagen weer af en wist ik dat het niet goed zat. Ik heb daarom ook besloten om volgende week pas weer een test te doen want als het iets lichter is wordt ik helemaal gek. Ik ben wel een beetje misselijk dat had ik de vorige keren niet. Maar misselijkheid begint eind van de middag pas. Xx
Lijkt mij gewoon goed! Verschilt ook per vrouw hoe snel het een hele donkere streep is Ik durf je wel te feliciteren
Hartstikke duidelijk hoor! ik begrijp wel dat het lastig is om vertrouwen te hebben. Ik heb wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die pas op 12 weken een knaller hebben.
Oké dus dat maakt helemaal niet uit verder haha oké ik heb 7 mei eerste echo. Nu vanwege het coronavirus is het met 10 weken pas de eerste maar omdat ik al 2 vmk heb mocht ik met 6.5 week
Ik weet hoe het is. Bij mij zei oploop wel altijd of het goed zat of niet. Kan het zijn dat je eisprong iets later was?
Dank je wel allemaal Van morgen nog een test gedaan. Boven is de sensitest early En onder de sensitest normaal
Gefeliciteerd! Ik ben nu 5e keer zwanger ben nooit misselijk. Rond 5-6 wk begint pas iets van droge mond bij mij en misselijkheid soms maar ik hoef niet te spugen. Heb altijd opgezetten buik eind de dag vanaf positieve test en heb erg donkere test meestaal dus zegt niets! Ik has wel 4x meisjes dus misschien daarom zo altijd hetzelfde symptomen