hallo ik heb gisteren een test gedaan en die was licht positief ik was 1 dag voor mijn nod , hij staat in mijn fotoalbum bij die 3 testen hij is de middelste de bovenste is van mijn vorig mk in juni vandaag is mijn nod dag en ik heb wat bruinslijm verlies ik had gisteren gebeld naar mijn gyn en mochte vandaag gaan voor een bloedtest maar ik vrees er voor mja we zullen wel zien he is er nog iemand die dit had heeft en toch een goeie zwangerschap had? liefs *Edit moderator: topic verplaatst*
In het begin heb ik ook bruinverlies gehad ongeveer 2 weken. Het kan zijn dat er een vaatje is geknapt doordat je gehoest hebt of geniest enz...allles is nu heel goed doorbloed van binnenn dus kan er makkelijk iets knappen. Veel succes met de bloedtest, laat je het weten hoe het is afgelopen? Ik duim voor je dat alles goed is. Liefs wolly
hey meiden al vast bedankt voor jullie reacties en de felicitaties ik ben er niet zo gerust in maar we zullen wel zien he. ik hou jullie wel op de hoogte liefs
ik heb tot 12 weken veel bloed verloren en zie mijn banner.. alsnog een super gezonde dochter! Dus het wil niet altijd wat zeggen. Kan ook innestellingsbloed zijn! Ik feliciteer je ook alvast voorzichtig!
de dokter heeft mij net opgebeld en mijn hcg waarde is 15 nog heel pril dus, maar wel zwanger! ik moet vrijdag trg gaan om te zien of het gestegen is ik hou jullie verder wel op de hoogte en echt vanuit diep in mijn hart vriendelijk bedankt liefs
@Tezzz thx meid heb nu net vernomen dat mijn ex zn vriendin ook zwanger is ze heeft een test gedaan en is licht positief. die zijn nog maar 2 maanden samen en al verloofd + baby op komst hij is echt geen goeie vader en ze weet dat want ik heb 3 kids met hem he en hij kijkt er nog nooit achter. hij zit aan de drugs en aan de medicijnen valiums en tamesta vind dat heel erg mja mag mij er niet van aantrekken he maar wilde dit hier ff uitspuien nu van mij nog 2x slapen en kmag gaan voor mijn 2de bloedtest ik heb deze morgen een beetje moeten overgeven , maar heb nu net gelezen op het internet dat het kan door die utrogestan pillekes komen nu daar ben ik dan ook niks verder mee morgen zal ik nog eens een testje wagen om te zien of de streep al donkerder word hoe gaat het met je armpje meid? liefs
hallokes, ook ik heb op NOD dag bruin gehad en kijk nog steeds zwanger. Ik wens je al een dikke proficiat en geniet ervan
Gefeliciteerd!heelveel succes vrijdag! en heelveel sterkte met het verwerken van het nieuws van je ex! Groetjes Jinky
dank u iedereen ik heb deze morgen opnieuw dezelfde test als maandag gedaan om te zien of er een stijging in mijn hcg zou zitten check foto-album liefs
Op al je foto's is duidelijk een streepje te zien, dus ik zeg: van harte gefeliciteerd! (N.B. ik testte vorige keer pas anderhalve week na mijn NOD positief en deze keer 1 dag voor mijn NOD, dus dat zegt helemaal niets) Groetjes, Wendy
ik heb nu het probleempje dat mijn borsten minder gevoelig zijn geworden ooh ik heb zo'n schrik voor deze middag liefs
mja k'ben gewoon bang omdat ik dat in juni met mijn mk ook voor gehad heb. het enigste was ik verloor een klein beetje bloed en ik was 5 weken ver toen mn HCG op 54 en mijn progesteron en oestradiol stonden ook heel laag zei de gyn . dan ging ik trg voor een bloestest aan 6 weken en mijn hcg stond nog maar op 18. en toen had ik het door dat ik al een tijdje mij niet meer zwanger voelde dan heb ik zo'n injectie gekregen (die ze geven voor chemokuur) om de celletjes af te breken dan ben ik moeten naar huis gaan en om 6u is mijn mk begonnen drm heb ik weer zo'n schrik ,want ik had toen eigenlijk ook niks door. mess panikeer ik teveel, mja heb er al teveel verloren liefs
ik ken je gevoel voor mk, heb een mk gehad op 11 weken, hebben ze het verwijderd met curretage. Had wel een voorgevoel dat het niet juist zat. Toch blijf ik duimen en hopelijk zie je je hcg in stijgende lijn voorbij scheren.
ja is eigenlijk echt erg he zit je dan met geluk dat je dan eindelijk zwanger bent ,dan nemen ze het je weer af! ik vind dat ze ons dan niet laten zwanger worden tot het dan eindelijk tot het goed einde komt he, dat we dan onze babys kunnen voldragen , maar neen we krijgen blijdschap van Yess we zijn zwanger en dan word het trg genomen sry ik lijk wat pessimistisch maar ja je word op den duur zo he ik ben nu nog geen enkel moment blij geweest dat ik zwanger ben , gewoon om die klap (indien ik die krijg) beter te verwerken dan de vorige keer. nu is het afwachten tot deze middag , moet straks bloed gaan laten afnemen dusja ,nu zolang met mijn duimen draaien he, heb al zo'n slechte n8 achter de rug liefs
dank u meid , ik laat zeker iets weten wanneer ik gebeld heb ja dan kom ik ofwel met goed of met slecht nieuws he ik denk slecht nieuws mja we zullen wel zien he liefs