Durf t nog niet te geloven hoor, maar is deze test positief of niet? 4 dgn voor NOD met Sensitest *Edit moderator: topic verplaatst*
Ik heb zulke streepjes gehad, was niet zwanger.. Wil je niet teleurstellen maar als ik jou was zou ik, als hij over een paar dagen niet duidelijker wordt een ander merk pakke.
Ik heb die van dat merk nog nooit gehad, maar op zich zie ik wel al een streepje. Ben bang dat je nog even moet wachten voor het definitieve resultaat, maar ik vind het er goed uit zien. liefs Mara
Sorry, maar ik zou zeggen van niet, heb ook meerder malen zulke testen gehad, maar helaas nog altijd ongi geworden. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Veel sterkte met afwachten...... Liefs C.G.
Jeetje meiden, wat vertellen jullie me nu! t Streepje was di avond heel erg onduidelijk en duurde lang voor ie kwam. Gisterenochtend stuk sneller en vanmorgen is dus deze die verscheen na 2 minuten al! Bij mn 1e heb ik maar 1x getest en dat was toen ik al 8 weken zwanger was en gewoon ong bleef! Wist t dus niet. Ongesteldheid hoeft bij mij niks te betekenen als dat zou gaan gebeuren, maar vind dat testen echt mega irritant en weet niet wat je van welke test moet denken. Had liever dat t net zo was gegaan als bij de 1e. Nu zit ik in onzekerheid, maar voel me nogmaals wel vreemd (zie boven)en zeker niet mezelf.........
Gewoon op je NOD dag nog eens tesetn is die dan nog steeds zo onduidelijk, dan zou ik de HA even bellen, die kan het met een bloedprik vastestellen. Ik had helaas ook soms van die zwanger "kwaaltjes" dat ik bijna zeker wist dat ik zwanger was, maar na tig maanden helaas nog niet raak. Wat is dat wachten erg he ? Ik ga voor je duimen dat het raak is ! Veel liefs C.G.
nog een tip: koop die van Clearblue... daar staat gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger' op. Duidelijker kan niet! Succes!
Anders even een ander merk kopen? Dan kan je vergelijken.. Vooral als deze test bij andere dames ook positief was toen ze niet zwanger bleken..
CB deed t nog niet vandaag, dit is nl een test die je 4 dgn voor je NOD kan gebruiken. CB pas vanaf je NOD.
Als ik heel erg eerlijk ben zie ik geen streep. Hoe moeilijk het ook is, wacht af tot je NOD dag dan weet je meer.
Ik moet je helaas ook teleurstellen. Ik had ook steeds zulke strepen op mijn testen...zijn volgens mij gewoon indroogstrepen. Ik was in ieder geval niet zwanger! Zou toch echt even een ander merk proberen. Hoop trouwens dat het voor jou toch positief uitpakt! Succes.
Is dit een test van Sensitest? Zo'n lijntjes heb ik nl ook gehad, terwijl ik niet zwanger was.. Ik hoop dat je heel gauw heel duidelijk positief test! Veel succes!
ik teste 6 dagen voor mijn NOD positief met digitaal van CB. die testen zijn heel gevoelig, anders toch even wachten tot je NOD
Heb je zo een streepje meerdere malen gehad dan Roosje? Of eenmalig? Kan toch bijna niet zo zijn dat ze allemaal zo een streepje aangeven!>>! Wil toch wel graag geloven dat ik zwanger ben hoor. Morgenochtend maar een Mat Care er tegen aan gooien.