Hi meiden, 09-02 positieve ovulatietest (dag erna niet meer) 23-02 clearblue indicator 1-2 28-02 clearblue indicator 1-2 Ik had dus wel verwacht dat de test nu 2-3 weken zou aangeven maar ik ben de hoop alweer aant verliezen. De kv 2v5 worden wel donkerder maar nog niet knal.. Heeft er iemand hier ervaring met bijv. Trage hcg opbouw?
Maak je niet druk hoor. Bij de een gaat het wat trager dan bij de ander. Je kunt beter niet meer testen joh, maak je jezelf alleen maar gek mee. Het gebeurt ook wel eens andersom, dat staat er na 1 week al 2-3, wat natuurlijk ook niet kan.
Fijn, dankje voor de snelle reactie! Ik maak me nog al zorgen aangezien ik vorige maand zo hard van mn roze wolk ben afgeschopt. Dit zijn de kv testjes, die reageren in ieder geval goed. Morgen wilde ik nog een kv test doen, die ik nog over heb en daarna moet het gewoon maar eens klaar zijn, groetjes
Testje wordt toch mooi duidelijker!! En de digitale is maar een indicatie. Misschien dat je volgens dat ding net op het randje hangt van de twee weken en dat die daarom nog niet doorschuift naar de 3 weken. Ik weet het niet hoor, denk alleen met je mee. Maar voor nu worden de testen duidelijker en dat is alleen maar een goed teken.
Mijn CB test met indicator gaf met 8 weken nog steeds 1-2 aan. Met 8 wk en 2 dagen een echo gehad en toch een kloppend hartje
Dankjullie wel! Ik ga geen clearblue meer doen, het komt wel goed. Het was even schrikken maar ik moet me niet zo druk maken! Moet allang blij zijn dat ie uberhaupt 'zwanger' aangeeft, Liefs
Die test is sowieso maar in iets van 90% van de gevallen betrouwbaar qua termijn he (zie bijsluiter). Je kan daar dus niet op vertrouwen, 10% kans op een foute uitslag is best veel. Maak je dus maar geen zorgen!